דף הבית / נשים / נשים שואלות – 5

נשים שואלות – 5

dsc00258_70.JPG

שאלה: אני עוסקת בהפצת חוכמת הקבלה מידי יום, כמה שעות ביום, בקשר יום יומי דרך המייל עם קבוצת ההפצה שלי בכל מה שנוגע לתפקידי. עם זאת, קשה לי מאוד להגיע לסעודות, לשיחות עם נשים וכן הלאה. גם לקונגרסים קשה לי להגיע, אבל אני מכריחה את עצמי. "קשה לי להגיע", הכוונה שקשה לי מאוד להתמודד עם אנשים ולהתחבר איתם פיסית.

פידבקים שקיבלתי מאנשים אומרים לי שגם לאנשים לא קל "לאכול" אותי. בנוסף, לצערי, אני עדיין רווקה. בקיצור, אני מהמתבודדים, כך תמיד הייתי, למרות שאני מבינה את הצורך בחיבור, באיחוד, שלמעשה כולנו מחוברים למרות ההרגשה ההפוכה וכן הלאה.

אני מבינה שכאישה אני לא אמורה להתחבר, אבל גם אין לי חיסרון לחיבור לשלוח לגברים. אני עושה עבודה רבה בהפצה, אבל הכוונה מאחוריה היא לא איחוד, אלא רצון לכך שנלך בדרך הטובה (תורה) ולא בדרך הייסורים. האם עלי להכריח את עצמי להגיע למפגשים המוניים שכל כך שנואים עלי ואפילו דוחים אותי? מה לעשות?

תשובה: בשום פנים ואופן. היות ואת אישה, ההשתתפות המוסתרת שלך בהפצה מספיקה, בנוסף ללימוד השיעורים היומיומיים.

שיחות על התפתחות רוחנית של אישה: 1, 2, 3, 4 – חלק 1, חלק 2.

שאלתה של מיה: האם אישה שלומדת, משתתפת בהפצה ורוצה בתיקון צריכה לקחת על עצמה את מנהגי הדת, כמו יתר נשות קבוצת בני ברוך?

תשובה: נשות תלמידי מרכז קבוצת "בני ברוך" חייבות במסגרת דתית, כיוון שזה מה שבעליהם קיבלו על עצמם. חובה זו לא חלה על כל שאר האנשים מישראל ומכל העולם, שהם חופשיים מכל ההתחייבויות והתנאים למיניהם.

נשים שואלות – 4

6 comments

  1. מה אם אני לא חתום על תקנון חברי בני ברוך ,ואני משתתף בהפצה במרכז(בהרצאות יום שלישי).האם עלי לחבוש כיפה גם כשאני מגיע להרצאה ביום שלישי כצופה?

  2. "ברומא היה רומאי" Wink

  3. זה כן או לא?

  4. Smile חחח אני ממש לא מוסמכת בכדיי לתת תשובה, סתם ציינתי, שאם מישהו הולך לאיזה מקום שישתדל להראות כמו התושבים, ככה הוא ירגיש יותר נוח איתם והם איתו. על זה אומרים "ברומא היה רומאי"

  5. התשובה "כי זה מה שבעליהן קבלו על עצמם" לא מספקת. למה הם קיבלו על עצמם? מה החשיבות בזה? חשוב לי לדעת כדי לראות את התמונה במלואה

  6. רינת, קבוצה וירטואלית

    הי  – מ'.

    ממה שהבנתי , יש את המעגל הפנימי של חברים שרוצים ללכת גם מבחינה ויזואלית כמו המקובלים. ומכיוון שהמקובלים מאז ומעולם היו בסביבה דתית , על כן המעגל הפנימי הולך בדרך זו.

    שאלה נפוצה המתעוררת בנושא: האם דתי (מהמעגל הפנימי) שלומד ומפיץ קבלה מתקדם יותר מהר מחילוני (מהמעגל החיצוני) שלומד ומפיץ זאת?

    אני מניחה שחברי המעגל הפנימי סבורים שכן, ועל כן הם נוהגים בדרך זו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest