דף הבית / משבר עולמי / נאציזם – עתיד האנושות?

נאציזם – עתיד האנושות?

במדינות המפותחות, הגלובליזציה כבר לא פופולארית:

ימניים – מגנים על הכלכלה והתעשייה מפני מוצרים תוצרת חו"ל.

שמאלנים – תומכים בארגוני עובדים, שמבחינתם תחרות בינלאומית מגבירה את האבטלה, ומוצרים תוצרת חו"ל ומהגרים גורמים לירידה במשכורות.

מפלגות מחפשות את קולות הבוחרים, ומשום כך כולן מתחילות להביע התנגדות לגלובליזציה, לתאגידים רב-לאומיים ובנקים בינלאומיים. מתעורר אנטי-גלובליזם, תנועה שקוראת לתחיית האומה ויוצאת נגד מוצרים תוצרת חו"ל ומהגרים. בסופו של תהליך שכזה, מראה ההיסטוריה, נולד פאשיזם, כמו שקרה בתחילת המאה העשרים בגרמניה.

3 comments

  1. שלום לך מיכאל!
    אם אחרי שתי מלחמות עולם ואין ספור מלחמות נוספות חיכוכים, שנאות וניכור שעברה האנושות כמעט ב 6000 שנות קיומה, לא הגענו לחיי אושר סיפוק ואהבה, אזי מה שצפוי לנו זה להתדרדר לעומק השאול וכמו הפניקס להנצל מהאפר השרוף.
    ללא מלחמת עולם שלישית והשמדה של 2/3 מהאנושות, לא נגיע לפתרון. לצערי עם כל הכאב שבדבר הגאולה תגיע בעיתה וזה יבוא על חשבון 2/3מהאנושות, כי האנושות יושבת על סיר הבשר, החומר, הנאות הגוף והייצר ורק זעזוע תהומי ישנה את המסלול האנסופי, כמו הסיפרה 8 אם היא תגזר באמצע נקבל את הסיפרה 3 המסמל כמובן את הימין השמאל וכח ההתנגדות. שני משולשים שנגזרו מהשמונה בונים את המגן דוד, המסמל את העם היהודי שיוביל את העולם לאחר מלחמת העולם השלישית (מספר שלוש הנוצר מה 8 הגזור מסמל את המלחמה האחרונה).
    אשמח לגובה.
    ברכות ולך כמוביל למהפך שיהיה כאן.
    באהבה.
    אבי גדעון.

  2. מעולם לא החשבתי את עצמי ימיני אמיתי או שמאלני אמיתי אף שבשניהם היה מצע שיעזור לי
    תמיד ראיתי את העשירון העליון כגורם לכל הבעיות לא בגלל שזכותו להתעשר בגלל כל הצרות שהוא עושה (אי אפשר להכין עוגה בלי לשבור כמה ביצים) , הקנאה וההבדלי מעמדות …
    הרי ברור שאין שיויון בין בני האדם ולכן הבדלי מעמדות , אבל בדור האחרון האם יהיה שיויון או שעדיין יהיה עשירון עליון ועניים ?

  3. מדוע הקבלה מופצת ע"י איומים לעתיד נורא, ונבואות זעם למיניהן? זוהי הדרך הטובה ביותר שהאור מצא לנו ?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest