דף הבית / קבלה ומדע / טבע / המסר של משבר האקלים

המסר של משבר האקלים

שאלה: בארצות הברית כרגע יש גל קור קיצוני מאוד. לפחות 30 איש כבר מתו בגלל סופות חורף קטלניות חסרות תקדים. יותר ממחצית אוכלוסיית ארצות הברית נמצאים תחת אזהרת מזג אוויר קיצוני. גל הקור מקפיא את צינורות המים והדלק מסיאטל ועד יוסטון, מהצפון ועד הדרום, וגורם לשיבושים באספקת החשמל. כחמישה מיליון בני אדם נותרו ללא חשמל כמעט. נראה שהטבע אכזרי במיוחד כלפי ארצות הברית, למה?

תשובתי: אני לא יודע אם זה רק כלפי ארצות הברית. אנחנו אולי לא מקבלים דיווחים מרוסיה, אבל יכול להיות ששם המצב לא הרבה יותר טוב. ארצות הברית ידועה בקפיצות של מזג האוויר, עם הוריקנים וכדומה. זה קורה בהתאם למה שיכולים לעשות ולא עושים. כמו גם עם היהודים, לפי כמה שהם מסוגלים לשנות את המציאות ולא עושים זאת, הם מקבלים יותר מכות מכל עם אחר. הבעיות והצרות שהיהודים קיבלו מספיקות למאה עמים, וגם מה שהם מסוגלים לעשות זה כמו מאה עמים. החשבון הוא חשבון נכון.

המצב ימשיך עד שנראה את ארצות הברית נופלת, כי כולה בנויה על אגו גדול מאד. ככל שאדם הוא אגואיסט גדול יותר, כך הוא מצליח ומוצלח יותר. ככל שאדם מצליח יותר הוא מתגאה יותר, ולכן הטבע בא ללמד אותנו לקח. הטבע או הבורא, בא ללמד אותנו איזה יחס צריך להיות בין בני אדם לטבע וביניהם. היום זה קורה בארצות הברית מפני שהיא מרכז האגו המודרני, לכן היא תסבול יותר מכולם. כולם יסבלו, רק כל אחד בסגנון ובעצמה שלו.

 

שאלה: למה דווקא בארצות הברית זה קורה בצורה כל כך רחבה ועוצמתית ודווקא עכשיו באמצע המגפה הקטלנית?

תשובתי: כל האירועים האלה מגיעים יחד. מגיע חורף קשה עם מגפת קורונה שגם היא קשה. ומי יודע מה קורה בסין? אף אחד לא יודע. הבורא מסדר לכולם לפי החשבונות שלו, אבל בצורה ממש שווה, בהתאם לאופן שבו צריך לקדם את האומה, בהתאם להשפעתה על אומות אחרות, נראה את זה בעתיד, אחרי המעשה נראה את התוצאה.

 

שאלה: יש פה מסר שהטבע רוצה להעביר לנו?

תשובתי: בטח, כבר מזמן. הטבע רוצה להגיד לכולנו "תפסיקו להשתולל עם הרצון האגואיסטי שלכם, כי לא תוכלו לבנות ממנו שום דבר טוב" יהיו יותר הוריקנים, יותר מגפות, אחר כך יהיו גלי חום גרועים יותר מגלי הקור, וכולי עד המבול. הטבע לא יסבול, אנחנו עושים כאלו שינויים בטבע שזו בינתיים תגובה מאוד מאוד עדינה מצד הטבע כלפינו.

 

מתוך ישיבת כתבים, 18.2.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest