דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תענוג אינסופי לפניך!

תענוג אינסופי לפניך!

laitman_2009-05-xx_ny_4848_70.jpg

שאלה: כשהאדם עובר את המחסום, איפה הוא מרגיש את ההשגה הזאת?

תשובה: הכול מורגש בתוך האדם. כמו שעכשיו אתה מרגיש את עצמך ואת העולם הזה, נהנה או סובל, כך גם תרגיש את הרוחניות.

השיטה מאוד פשוטה. ללמד אותך מהם תענוג ומכאוב שאתה מרגיש כיום, ואיך אתה יכול להתחיל לעבוד איתם, ליהנות מהם ולשלוט בהם. הרי אין שום דבר חוץ מזה. החומר שלנו הוא הרצון לקבל. בורא זה תענוג, שמתגלה בתוך הרצון הזה, יחד עם מקור התענוג.

לכן אין כלום, חוץ מכלים. ולכן אתה תופס גם את הרוחניות באותם כלים שאתה תופס את הגשמיות. אל תחשוב שהרוחנית נמצאת במקום רחוק כלשהו, במרחבים כלשהם. מסבירים לך שזה דווקא מה שקורה אצלך בפנים, גם עכשיו וגם אחר כך.

ובכל זאת יש הבדל גדול. עכשיו אני תופס את חיי ואת קיומי בתוך הכלי הקטן שלי, למרות שאפילו קשה לקרוא לזה חיים. אבל, כשאנחנו מגדילים את הכלי, אז בכלי הגדול יותר כבר לא יכולים לקבל כמו קודם. כי אנחנו נוכל להרגיש בו חיים וקיום רק בתנאי שנרצה למסור בעזרתו הלאה, להשפיע, לאהוב, לצאת ממנו! אחרת, התענוג יעלם בתוך הכלי.

במילים אחרות, גם עכשיו אתה מלא באור אינסוף, אבל האגואיזם שלך מנטרל אותו, כי כשאור האינסוף מגיע אל הרצון, הוא נכבה באותו רגע, כמו בין פלוס למינוס, שאם לא נשים ביניהם נגד, יהיה קצר חשמלי.

והנגד שבאמצע הוא האגואיזם שלך, שעליך לעשות ממנו נגד, ואז תרגיש את התענוג! אחרת התענוג לא מורגש ונעלם. ונשארים רק החיים הגשמיים חסרי הערך, הרגשה שנותן לך ניצוץ האור, כדי שיהיה לך במה להיאחז.

תענוג גדול פי מיליארד עומד לפניך! ואין שום בעיה לקבל אותו, אבל רק בתנאי שתרחיב את הכלי. הכול תלוי בך! רק הכלי חסר לך, התענוג האינסופי, הוא לפניך!

מה זה אומר אינסופי? איך הכלי יכול להיות אינסופי? כשהכלי שלך יתרחב עד הגודל שהבורא ברא אותו מלכתחילה, הוא ירגיש אז את התענוג האינסופי. זה נקרא כלי אינסופי!

2 comments

  1. מתחברים ל"אור"/סגולה אמר אור מתוק לפקוח עיניים – לראות את היעד,אור גדול לתת ידיים – וללכת ביחד.אור לב אל לב לפתוח – להקשיב בנוח,אור מרענן ללמוד  – לפתח את המוח.אור תקווה להצליח – במה שנבקש,אור הרצון לתת –  מבלי להתייאש.אור נעים לכל אחד – שירגיש טוב גם כשלבד,אור שמחה בעשייה – מתוך שליחות ואהבה.אור יצירה נפלאה – לכל חלום ומשאלה. שנה טובה !

  2. במילים אחרות, גם עכשיו אתה מלא באור אינסוף, אבל האגואיזם שלך מנטרל אותו, כי כשאור האינסוף מגיע אל הרצון, הוא נכבה באותו רגע, כמו בין פלוס למינוס, שאם לא נשים ביניהם נגד, יהיה קצר חשמלי.

    והנגד שבאמצע הוא האגואיזם שלך, שעליך לעשות ממנו נגד, ואז תרגיש את התענוג! אחרת התענוג לא מורגש ונעלם. ונשארים רק החיים הגשמיים חסרי הערך, הרגשה שנותן לך ניצוץ האור, כדי שיהיה לך במה להיאחז.

    אעשה לו עזר כנגדו Smile

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest