דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שיעורים, אינטרנט, התקדמות, קבוצה

שיעורים, אינטרנט, התקדמות, קבוצה

שיעורים, אינטרנט, התקדמות, קבוצה
שאלתה של ג'ויה עדי:
האם אפשר לצפות בשעורי הלילה גם במהלך היום, והיכן השיעור כולו?
תשובה: בכל השיעורים אפשר לצפות בכל זמן שהוא. יחד עם זאת, לגברים מומלץ לעשות זאת לפני היציאה בבוקר לעבודה, בין חצי שעה לשלוש שעות (שיעור מלא), ע"פ יכולתם (ניתן להשלים את הצפייה במהלך היום). לנשים – אין זה משנה מתי לאורך היום. כל השיעורים מצויים בארכיון השיעורים, והקבצים עולים לשם מייד בתום כל שיעור.

אמירה: כל פעם שאני חוזרת על חומר כל שהוא, זה פשוט מדהים, כיצד הכתוב מעלה שוב ושוב הבנות חדשות. אין סוף לעומק, לצליל ולמרחב שאפשר להגיע עם חומרים האלה…
התייחסותי: כך זה קורה משום שכל פעם את תופסת את אותו החומר, אך ברצון (כלי) חדש.

שאלה: כמה אתם מדגישים את עיקרון הקבוצה, אבל מה עם החיים אינם מאפשרים זאת – אנשים בודדים, אנשים שנמצאים בחברה הפוכה – סטודנטים במכללה יוקרתית לעסקים – גרים בצפון תל אביב?
תשובה:
לימוד עקבי איתנו דרך האינטרנט ורצון להיות איתנו זה מספיק בינתיים, אחר כך "הזמן יעשה את שלו".

שאלה: האם זה לא מספיק מה שהקבוצה שלך עושה? נראה לי שאתה לא בקצב שאתה רוצה. כי עדיין הרבה מהרע עדיין נסתר מהאדם. מתי לדעתך יתגלה כל הרע במלואו כדי שהאנושות תעורר סוף סוף לצורך לתיקון?
תשובה:
כאשר כולכם תצטרפו אלינו. אנחנו בינתיים פועלים בכל האמצעים. בואו נעשה זאת יחד, אל תחכה עד שאנחנו נעשה זאת בשבילך.

One comment

  1. זהר שיר השירים/מאמר הנשיקות/ אות קעא קעב קעג קעד

    קעא) הכא בשיר השירים וכו': כאן בשיר השירים, בכתוב, ה] נרד וכרכם קנה וקנמון עם כל עצי לבונה, מר ואהלות וגו', ז' נשיקות הן בשבע מדרגות שבכתוב הזה. דהיינו בז' מיני בשמים, נרד, כרכם, קנה, קנמון לבונה, מר ואהלות. כי הנשיקות הם שבע, שמכל מדרגה נמשכת נשיקה אחת. וכן הנשיקות של יעקב,  בז' מלות כלולות נשיקותיו, שכתוב, וישק, יעקב, לרחל, וישא, את, קולו, ויבך. שיש כאן ז' מלות, כמו בכתוב, ישקני מנשיקות, פיהו, כי, טובים, דודיך, מיין. וייבך, היא בכיה של שמחת האהבה שהיא כנגד המלה מיין. שהיא אהבת דודים. דהיינו אהבה דשמאל, שה"ס יין (ועי' לקמן אות קע"ו).

    ה] (שה"ש ד)

    קעב) לאתחזאה דנשיקין ברזא וכו': וע"כ הן ז' מלות בכתובים של הנשיקות, להראות שהנשיקות הן בסוד שבע, דהיינו שבע ספירות, כמו שהיא, המלכות, נקראת בת שבע. כך כל דבריה הם בשבע. וע"כ כתוב, ו] שובע שמחות את פניך וגו'. אל תקרא שובע, אלא שבע, שהן שבע שמחות. שהמלכות ה"ס שמחה, וכל דברי המלכות הם בשבע.

    ו] (תהלים טז)

    קעג) בכל נשיקין דרחימו וכו': בכל נשיקות האהבה, אין נשיקות כאלו שכנסת ישראל, שהיא המלכות, העירה כאן, בכתוב, ישקני מנשיקות פיהו, ואע"פ שהן ז' נשיקות, כמו שאמרנו, נראו כאן ג' נשיקות, שהן ג' נשיקות הנראות בכתוב, ישקני, היא נשיקה א'. מנשיקות הן שתים, הרי שלש.

    קעד) והשתא איהי תבעת וכו': ועתה היא דורשת מנשיקות אלו הג'. ומה שאומרת מנשיקות שמשמע שהיא נשיקה אחת, שכתוב מנשיקות, ולא כתוב נשיקות. כי נשיקות הן שתים, ומנשיקות אינה אלא אחת מהן, ומשיב. ודאי צריך לומר מנשיקות, כי מי שמבקש אינו צריך לבקש הרבה אלא מעט, כי כיון שיתחיל לתת, יקח מה שיקח. הקב"ה, מבקשים ממנו מעט והוא נותן הרבה. אברהם בקש מעט והקב"ה נתן לו הרבה. הוא בקש בן אחד,מה כתוב,ז] והרבה ארבה את זרעך ככוכבי השמים וכחול אשר על שפת הים וגו'. משום שכך דרכיו של הקב"ה, וע"כ אומרת מנשיקות ולא נשיקות.

    ז] (בראשית כב)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest