דף הבית / נשים / על ארגון נשים

על ארגון נשים

laitman_2009-05-28_0076_70.jpg

שאלה: על הקמת ארגון נשים. אנחנו חוששות, שזה יהפוך לאט לאט לארגון תמיכה בגברים, פרויקטים וכולי… אבל אני מרגישה, שלנו, הנשים, חסר קשר פנימי, איחוד של כל הרצונות שלנו, ללא שום פעולות חיצוניות.
כדי לדרוש משהו מהחלק הגברי, צריך להבין באופן חד משמעי, מה אנחנו דורשות, צריך להיות מוכן למה שיתנו לך, דרושים בירורים. נדמה לי, שבירורים מסוג זה צריך לעשות הארגון הנשי שלנו, לחפש תשובות במקורות, להבין ולראות בצורה ברורה את התמונה הכוללת.

תשובתי: אני לא אגיד לכן יותר כלום. כי הכול כבר נאמר, ונשאר לכן רק לברר וליישם. אני רק מציע, בראש ובראשונה, עד כמה שזה אפשרי, לבטל את האגואיזם האישי מהיחסים שביניכן, כאשר אפילו למען הצלחה משותפת, אישה אחת אינה מעוניינת לשמוע, או לעזור לשנייה…

רשומות קודמות בנושא:
שיעורי הקונגרס בטורקיה
שיעורי הקונגרס בבפאלו, ארה"ב
תפקיד האישה בתיקון העולם

3 comments

  1. אצל נשים אין קשב, אז איך יהיה קשר ?

    צריכות לצעוק שיפתח הלב הקפוץ, ותפתחנה האוזניים הערלות הסתומות בזהב

  2. לאתי היקרה שלום, את לא יודעת כמה את צודקת, הסביבה שאני חיה בה ונושמת בה כל כך רחוקה מהרוחניות, כשאני מסתכלת על אותם נשים אני מרגישה כאילו אני נמצאת בעולם אחר, אבל דווקא בגלל המצב , כבוד הרב אומר, שאנחנו אותם הנשים אשר נתגלתה בהם הנקודה שבלב ושכן מעוניינות לבצע איזשהו שינוי צריכות להתאחד בינינו ולא לתת לאגו שלנו לתעתע בנו, מספיק יש אנשים בעולם הזה שהאגו משחק בהם בלי הרף והם נכנעים לו 

    בהצלחה רחלי

  3. רינת, ק. וירטואלית

    לבטל את האגואיזם…בהחלט בעד. אבל איך נעשה זאת , אם אנו לא מקבלות ממך רב תשובות ברורות על מה אנו הנשים צריכות לחשוב מאחורי הפצה, לימוד רגיל, למוד זהר????

    הרי התשובות שאתה נותן כל פעם משתנות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest