דף הבית / משבר עולמי / מלחמה למען השלום

מלחמה למען השלום

ידיעה: "הפרשנים החלו לדבר על גל המהפכה הגלובלית. המהומות תקפו לא רק את יוון שניצבת בפני פשיטת רגל, אלא גם את המדינות המפותחות יותר. בארה"ב המחאות התפשטו בערים רבות. בעשרות ערים נוצרו קבוצות אינטרנט שארגנו את הפעולות.

גם פעילים מקנדה ואוסטרליה מוכנים להצטרף למחאות של 99 האחוזים שנלחמים על ההישרדות, כל עוד האחוז האחד של בעלי ההון ממשיך לשגשג. המחאות מתרחשות לפי מתווה חדש: ללא מארגנים; המשתתפים מקבלים מידע על המקום והזמן של הפעילות דרך הרשתות החברתיות או דרך האתר occupytogether.org.

המשבר בהכרח מהווה גורם להחרפה בתנועות המחאה, אך מה שמיוחד במחאות הנוכחיות הוא היצוא שלהן. זהו גל המהפכה הגלובלי הראשון: המחאות החלו במערב אירופה וארה"ב, התפשטו לפריפריה ולארצות ערב, אבל עכשיו הן חוזרות חזרה. המחאות של היום יכולות להפוך לטריגר של השינויים".

התייחסותי: האנושות מתחילה להפוך לחברה אחידה והיחסים הפנימיים בתוכה מבטיחים העברה של הרצונות והמחשבות בין כולם, עד לחיבור טוטאלי של כולם לגוף אחד. זה חוק האבולוציה של החברה האנושית. מי שמבין את הנטייה הזאת של הטבע וזורם איתה – מרוויח. מי שיתנגד לתהליך הטבעי הזה – יפסיד. אם הממשלות לא מבינות את זה, העמים יסבלו, אבל המשבר יבוא בכל מקרה. עדיף, במקום להתנגד, ללמוד את הטבע, כמו שחכמת הקבלה מציעה, ללמוד את חוקי הערבות ההדדית, חוקי הקשר החדש של האנושות לגוף אחד, ולפעול לפיהם. אחרת המחאות יאלצו אותנו לעשות זאת דרך שפיכות דמים, כי חוקי הטבע הם חסרי רחמים.

ידיעות קודמות בנושא:
אי אפשר יותר להמתיק את האגואיזם
הפיתרון שקשה להבחין בו
פיתרון המשבר: הידמות לטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest