דף הבית / משבר עולמי / מה נשאיר לילדים?

מה נשאיר לילדים?

laitman_75_70.jpg

דעתם של מ. קרבצ'וק, י. קרסנוב, ו. מלינין: "אפילו מעבר המוני לטכנולוגיות חדשות לא יהיה אפקטיבי בהרבה אם משתמשי הטכנולוגיות לא ישנו את יחסם לעולם הסובב ולא יסכימו לכך שהעולם הוא גוף אחד והם מהווים רק את אחד ממרכיביו של אותו עולם.

האדם הפר את האיזון הכללי של חילוף החומרים בטבע. רוב התוצרת התעשייתית, הטכנולוגיות וההמצאות שנוצרו בשלוש מאות השנים האחרונות, מכוונות באופן חד-צדדי לצריכה והרס, והן הרסניות עבור כדור הארץ.

האדם המודרני העמיד את עצמו בפעילותו כנגד הטבע ונוצרה לו התחושה שהוא הכניע אותו והפך למלך הטבע. אך הטבע משפיע על האדם על ידי מערכת מורכבת של קשרים חוזרים. והמנהיגים הפוליטיים העולמיים כופים עלינו משנה לשנה את התפיסה שלציוויליזציה המודרנית אין אלטרנטיבה והמצב הקיים הוא המחיר הבלתי-נמנע של החיים הנוחים.

הרשויות מכריזות שהן מספקות לעולם אנרגיה, מזון, עבודה, אך יחד עם זאת הם מתעלמים מהעובדה שעם הטכנולוגיות בהן אנו משתמשים היום, לילדים ולנכדים שלנו כבר לא נותר הסיכוי לשרוד. נשאלת השאלה, מי צריך תעשיות כאלו ותוצרת כזו, אם מדובר על סכנת החיים העתידיים של האנושות? ההכרה במשבר הגלובלי אינה רווחית עבור הממשלה והעסקים, כיוון שהם אינם יכולים להגיע לפתרונו".

תגובתי: המדענים רואים את שורש הבעיה בכך שהאדם מתנגד לטבע, ואת פתרון המשבר – בהחלפת האינסטינקטים האגואיסטים בנטייה הרוחני. אך שיטת יישום הפתרון עדיין אינה מובנת להם. ולפי אופיים הם רחוקים מהיישום הפרקטי. חייבים לארגן דעה רחבה וחזקה של הקהילה המדעית העולמית, ולהשפיע על ידה על הממשלות למעלה ועל העם למטה, כדי שהממשלות תגענה להחלטה להעניק לאנושות חינוך גלובלי ואינטגרלי.

[#49006]

ידיעות קודמות בנושא:
הדרך אל המצב הפוסט-אפוקליפטי
תיקון על ידי הכוח האינטגרלי של הטבע
המלחציים של הטבע

One comment

  1. רינת - ק' וירטואלית / פורום קבלה לעם

    מה שכל כך חסר בהצגת הנושאים הללו לקהל הרחב:
    אינפורמציה, דוגמאות.

    למשל:
    "הרשויות מכריזות שהן מספקות לעולם אנרגיה, מזון, עבודה, אך יחד עם זאת הם מתעלמים מהעובדה שעם הטכנולוגיות בהן אנו משתמשים היום, לילדים ולנכדים שלנו כבר לא נותר הסיכוי לשרוד"

    צריך לתת דוגמאות לטכנולוגיות שכן פוגעות …

    ובכלל, ממה שהבנתי, הרי לא משנה באיזו טכנולוגיה אנו משתמשים…הכי חשוב הכוונה העומדת מאחורי זה. לא?

    הרי בזמנו אמרת שבעצם לא משנה כמה נפט ארה"ב שורפת…זכורני שאמרת זאת בנושא הכוונות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest