דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כיפת שלום מעל הבנים

כיפת שלום מעל הבנים

שאלה: בעידן התקשורת המודרנית, אימא רגילה לשמור על קשר בלתי פוסק עם ילדיה. אבל בנה מתגייס לצבא, ובהמשך יוצא לשדה הקרב. ואז פתאום הטלפון שלו לא זמין עד להודעה חדשה. כיצד האם יכולה להתמודד עם המצב הזה? היא יודעת שהבן שלה נמצא בצבא ואין לה שום אפשרות להתקשר אליו.

תשובה: רק החיבור יעזור, דרכו מגיע כוח הטבע ועושה השלמה. נכון שהטלפון של הבן אינו זמין, כי הוא נמצא בשדה הקרב. אבל בזכות החיבור עם האחרים האֵם יכולה להרגיש את בנה אפילו יותר מאשר בשיחת טלפון עימו. כיצד יתכן? העניין הוא שבחיבור הכללי בנוסף לחושים הרגילים שלנו מתווספים תדרים חדשים, השכל והרגש מתרחבים. ואז הקשר הטלפוני מתחלף בקשר אמיתי.

מה זאת אומרת להתקשר, להתחבר אחד עם השני? מה זאת אומרת להיות "כאיש אחד בלב אחד"? האם אז אלפי קילומטרים יכולים להפריד בין האנשים? לא, עכשיו הם מאוחדים, נמצאים בלב אחד והם כבר לא זקוקים לטלפונים כדי לשמור על קשר.

בדיוק כמו הבן שיוצא עכשיו למלחמה, אימא בכל זאת נמצאת עימו, היא מרגישה אותו בכל רגע. ומצד שני, כאשר האמהות תגענה למצב כזה, כבר לא תהיינה מלחמות, כי כולם יהיו מחוברים והחיים ייעשו שלווים.

לכן, קודם כל כדאי לאימא לבוא לסדנה שלנו. שם אנשים יושבים במעגל ומתחברים. היא מפתחת את כוח החיבור עבור כל עם ישראל. עבודת החיבור הכללית היא ההגנה הטובה ביותר שהאם יכולה לספק לבנה. היא משכנעת את האחרים לשבת ביחד, להתחבר, ולהבין עד כמה טוב לנו ביחד, ואיזה כוח אנחנו מעוררים על ידי זה, את כוח האיחוד הטמון בטבע. על ידי זה אנחנו נעשים לא סתם עָם כמו כל העמים, אלא עם ישראל. אז בואו נעשה זאת לא רק בזמן מלחמה, אלא בקביעות. בואו נתארגן כך שתמיד יהיה בינינו קשר הדדי ודרכנו שהקשר יעבור לכל אומות העולם. כי הם מצפים מאיתנו לקשר הזה…

זהו הסיכוי היחיד של האֵם להגן על ילדיה בחזית. כי היא מעוררת את המאור שיכול להיכנס לכלים. והאור הוא כוח החיבור הטמון בטבע, מנגנון אחד, הכוח המאחד, הממלא ומפתח את הכול. הכוח שכולל בתוכו את כל הכוחות הפרטיים. הוא נקרא "אור", "בורא", "עליון", אבל המשמעות אינה משתנה. והוא מתגלה כטוב ומיטיב אם אנחנו מזדהים עימו. הוא "אחד", לכן עלינו להיות גם "אחד". מכאן נובע הכלל "כאיש אחד בלב אחד". אם אנחנו נממש אותו, אז הכוח הזה ימלא אותנו ויחזיק אותנו במצב של "כל טוב", כמוהו. ולהיפך, כאשר אנחנו נפרדים ולא מאפשרים לו "להשתקע" בנו, למלא אותנו, אז מתחילות בעיות שונות עד למלחמות ואסונות אחרים.

חוץ מזה, אם נרצה או לא, כל האנושות קשורה אלינו, שהרי אנחנו החלק המרכזי מתוכה. לכן, על ידי החיבור בינינו הכוח הזה מתפשט לכולם דרכנו. ואז, ללא ספק, אומות העולם יגלו כלפינו יחס חיובי. אבל אם אנחנו לא מתחברים זה עם זה, כוח החיבור לא מגיע לאנושות והיא מאשימה אותנו בכל בעיותיה ועושה זאת בצדק.

אנחנו נמצאים במצב הזה כבר אלפי שנים, מאז ימי אברהם ומשה, ועד עצם היום הזה. כל המוקבלים מכל הדורות מדברים רק על זה, שעם ישראל חייב להתחבר.

אדם שמתחבר לדיון ליד "השולחן העגול", יכול מיד להרגיש את הכוח הטמון בחיבור. חייבים רק להתחבר לפי הכללים שמאפשרים באמת להתקרב זה לזה: בזמן הדיון לא מתווכחים ולא מתנגדים, כולם שווים, אין אף אחד יותר חשוב או פחות חשוב, כולם תומכים זה בזה וידידותיים זה לזה, בלי תחרות בין בני השיח. אנחנו ביחד משתדלים להגיע לחיבור, לשמוע, להתכלל, להרגיש כל אחד כדי לגלות רצון אחד, מחשבה אחת ורעיון אחד.

אז, תוך שעה אנחנו מגלים שבאמת קיים בינינו הכוח הזה, רוח חדשה, מצב שמאפשר לחדש את השכל והרגש ולהסתכל מחדש על החיים. ואם ממשיכים לפתח את הגישה הזאת, אנחנו נרגיש את הקשר שלנו עם כל אומות העולם, עם כל הטבע. אנחנו נהיה האדונים על כל המנגנון שבתוכו אנחנו נמצאים, אנחנו נגלה כיצד, מדוע ולשם מה אנחנו חיים. סוף סוף אנחנו נקבל שליטה על החיים שלנו, כי נכון להיום אנחנו איבדנו כל טעם בחיים.

את כל זה האימא עוברת בעיגולים שמעוררים את כוח האיחוד המיוחד, האור. והבן קשור אליה ולכן גם הוא נמצא תחת שליטת האור שמגן עליו והופך עבורו ל"כיפת ברזל". מגיעה אליו הרגשת החום והביטחון, ושום דבר לא יקרה לו.

כך פועל כוח הטבע האוניברסלי, לא יכול להיות אחרת. אפילו אם תיפול בגוב האריות, גם אז תישאר בחיים. הכוח הזה מאחד, מביא לידידות בין כולם בכל הרמות: דומם, צומח, חי ומדבר. ואז שום דבר לא יפגע בך, לא יכול לקרות לך שום דבר רע. רק את זה מוכרחים להחדיר בינינו, לא נצטרך לדאוג יותר לשום דבר אחר. גם אם עזה תהיה מלאה במנהרות חפורות, אל תדאג, הם לא יפעילו אותן כי לא יצליחו וגם לא ירצו.

שאלה: אז יוצא, שאימהות הישראליות תצטרכנה להאמין באלוהים?

תשובה: "אלוהים" זה "הטבע". ו"הטבע" זהו הכוח האחיד שמנהל אותנו. הוא יצר את "המפץ הגדול" והוא זה שמנהל את תהליך ההתפתחות. כל החוקים וכוחות היקום כלולים בו. ולא צריך להאמין בו, חייבים לגלות אותו, לדעת, צריך לעבוד עימו.

ועבור זה נחוצה חכמת הקבלה. בעזרתה אנחנו הופכים למדענים שמגלים את חוקי הטבע ומשתמשים בהם.

שאלה: זאת אומרת, כל אימא מסוגלת לעורר את "ההגנה הפעילה" של הבן שלה, אפילו אם היא לא מאמינה בשום דבר?

תשובה: בוודאי. יותר מזה, היא יכולה להיות שייכת לכל עם. גם אם מוסלמים, נוצרים ויהודים ישבו יחד סביב "שולחן העגול" ושביניהם יהיו אתאיסטים לוחמניים, זה לא יפריע לחיבור. העיקר זה להתאסף ולפעול לפי הכללים. אז הסביבה תשפיע על כל אחד וכולם יתכללו באחד, רק על מנת לגלות את כוח האיחוד ביניהם, ומאותו רגע המאמצים יכוונו לטובת העולם.

זו תהיה ההגנה הטובה ביותר לא רק עבור הבנים, אלא גם עבור האנושות כולה, כדי שתתקדם למטרה הנפלאה, לשלום ולשלמות.

על ידי כך אנחנו פותחים עולם חדש. הרי כוח החיבור מאפשר לראות את העולם שקוף, מראה לנו בוודאות כיצד לבנות מחדש את החיים שלנו. אימא שמשתתפת במעגל מתחילה להשתמש בעוצמה הזאת, מתחילה לנהל אותה, לעבוד עימה.

זה קשור גם לאותן המשפחות שבניהן נפלו בקרב.

אין דרך אחרת. אין שום תמיכה אחרת חוץ מהכוח האחיד הזה שטמון מעל המהות שלנו, מעל הזמן, מעל הגוף. זהו כוח נצחי, ואנחנו פתאום מגלים תחת השפעתו שאין תשישות או מוות, שהבנים שלנו בחיים, אפילו אם הגוף שלהם מת. אתה עולה למימד אחר ומרגיש ששום דבר לא נעלם ושהכול נשאר איתנו. בתוך האיחוד אנחנו מרגישים את כל הנשמות המרותכות יחד איתנו.

בסופו של דבר, אימא באמת מסוגלת להרגיש את בנה במרחק של אלפי קילומטרים. ובזכות האיחוד, הקשר הזה יתגלה בעוצמה עוד יותר חזקה ויוביל אותנו לכך שכל הדורות, גם בעבר וגם היום, יתבהרו בתפיסתנו בו זמנית. אין שליטה של זמן, ואפילו המדע תומך היום בהיעלמותו של המושג הזה.

שאלה: האם אימא ישראלית מסוגלת להפוך את המלחמה הזאת למלחמה האחרונה?

תשובה: כן. אישה מסוגלת לעשות הכול. ואין כמו אימא. כל שכן, היום, כאשר העם יוצא לרחובות ומסוגל לכוף את הממשלה לצידו. אם האמהות בפה אחד תדרושנה איחוד, חינוך אינטגרלי עבור העם, אז בלב האחיד ננצח במלחמה הזאת, לא עם החמאס, אלא עם האגו שלנו. אחרי שנתחבר מעליו, נעלה את ישראל ואת כל העולם אחרינו לרמת קיום אחרת. וכל זה באמצעות כוח האהבה האימהית.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 423 בנושא "אמהות החיילים", 23.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כוח החיבור יפרוק את המחבלים מנשקם
לנטרל את האיום
גורלו של עם נקבע מסביב ל"שולחן עגול"

One comment

  1. לאה אולשר

    כח החיבור באמת נמצא במעגל השיח. השתתפתי במעגל כזה בפ"ת עם עוד חברים שלנו ביום ד האחרון והאנשים אמרו שחממנו להם את הלב ויצאו מהערב עם הרגשת אופטימיות חזקה ביותר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest