דף הבית / נשים / העולם זקוק לאישה מפקדת

העולם זקוק לאישה מפקדת

הערה: בזמן המגפה נערכו מחקרים וראו שבמדינות שבהם נשים מנהיגות, הן יותר מצליחות במאבק במגיפה, מאשר מדינות שבהן הגברים מנהלים את המדינה.

תגובתי: אני מדבר על זה כל הזמן, גברים הם המבצעים ואילו אישה לוקחת על עצמה את כל האחריות. בדיוק כפי שבתוך הבית האישה מנהלת הכול, כך גם כל העולם הוא הבית שלנו, לכן האישה צריכה להיות המנהלת של העולם.

הערה: הפסיכולוגים של אוניברסיטת סטנפורד אמרו שאישה פוליטיקאית צריכה להיות כמו "זיקית", שמשלבת בתוכה באופן מיומן תכונות פוליטיות זכריות ונקביות.

תגובתי: כל זה קיים באישה. תראה כיצד האישה מפקדת על הבית, איזה סדר יש לה בבית. תשאיר את הבעל לבד בבית במשך שבוע, אחר כך האישה תצטרך לעבוד חודש לנקות את הבית, זה הרי מובן לכולם.

שאלה: כלומר זה לא חידוש מבחינתך שנשים מנהלות את המדינה?

תשובתי: עבורי זו עובדה! זה ניתן לנו מהטבע. בית נקרא על שם האישה ולא על שם הגבר.

לכן צריך להפוך את הנשים למנהיגות במדינות, ואילו את הגברים למבצעי המטלות. בקיצור, צריך יד נשית חזקה, בטוחה, טובה, חכמה, נבונה. זה הכול, העולם לא צריך שום דבר אחר.

ואנחנו הגברים נלך לדוג, נשחק דומינו.

שאלה: האם אישה תעצור מלחמות, תעצור את השנאה הזאת?

תשובתי: בוודאי. גם מלחמות פנימיות, גם בתוך המדינה וגם בין המדינות. בימינו מתרחש היפוך אנחנו נכנסים לעידן אחר לגמרי שבו האישה יכולה לפקד ואנחנו רואים כיצד העולם מתהפך. צריך לאפשר לאישה לפקד. זה טוב מאוד! ככל שהגברים פחות יבואו עם ההמצאות שלהם, עם משחקי הילדים שלהם, כך יהיה טוב יותר לכולנו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 11.05.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest