דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אי ההסכמות החברתיות יעמיקו יותר ויותר, עד כדי שנאה ומלחמות. מצב זה יימשך עד שנכיר בכך, שהבורא הוא זה שיוצר בנו את השנאה וממלא אותנו בה, בכדי שנתעלה מעליה ונעדיף את גילויו דווקא כצורת הקשר בינינו. זה הדבר שעלינו להילחם בעבורו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לעלות מעל לכל המחשבות והרצונות, כי הבורא כופה אותן עלינו בכוונה תחילה. עלינו להעדיף אותו על פני כל המחשבות והרצונות, שבהם הוא ממלא אותנו. כך, עלינו להחזיק אותו מעל לכל המילויים. כך נגלה, שזו הדרך, שבה הוא מכוון אותנו אליו. בהצלחה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תמיד התפתחנו בהשפעת הטבע. אך הייחודיות של דורנו היא בכך, שעלינו להתפתח באופן מודע. אם בעבר, הטבע היה רק דוחף אותנו קדימה בהתפתחות, כמו בעלי חיים, אזי כעת הוא דורש מאיתנו להבין את סיבת הלחץ המופעל על ידו – איחוד מעל לאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל יום יותר ויותר אנשים מכירים בכך שהזעזועים שהם חווים אינם מקריים, אלא התפתחות מתוכננת של החברה על ידי הטבע, כאשר מטרתו של הטבע היא להביאם להידמות אליו באופן מודע. עלינו להתחבר עם כל הטבע, אך לא בצורה אינסטינקטיבית כמו יתר פרטיו אלא בצורה הכרתית, על ידי מאמצים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נכנסים לפורמט חדש של קיום. החינוך חייב להכין אליו את האדם. הרי מהות החינוך היא ללמד את האנשים לחיות בטבע ובחברה. והטבע דורש מאיתנו השתתפות אינטגראלית יותר של כולם עם כולם. זהו השינוי החשוב ביותר שיצריך להתרחש בחינוך של כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להפסיק לתפוס את המתרחש כמשבר. הטבע פועל לפי החוקים שלו. ואנחנו לא מבינים אותם ולכן לא מותאמים אליהם. לכן המשבר הוא לא בטבע אלא באי הבנתנו את הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה אומרת שנכנסנו לתקופה חדשה של התפתחות האנושות. קודם ההתפתחות שלה הייתה תחת הלחץ של הטבע. בהמשך היא תהיה בהסכמה עמו. איננו יכולים לקבל מהטבע מתוך הכוח האגואיסטי שלנו, אלא רק מתוך ההכרה של מטרתו – האיחוד של כולם. אנחנו נצטרך להיכנע לטבע!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest