דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הגבר והאישה – שני גורמי ההצלחה

הגבר והאישה – שני גורמי ההצלחה

ישנו חיבור כזה, הכנה כזאת, שיכולים לעשות רק הגברים אם הם מתנתקים מהמשפחה, מהנשים, ומתבודדים. זוהי תפילה מיוחדת, רגשות מיוחדים, כשאתה יוצא מעבר לכל הגבולות של העולם שלנו ומתקיים רק בתוך החיבור עם החברים. ואנחנו הרגשנו את זה. זה באמת כך ואי אפשר לתאר את זה אחרת.

ההכנה של הנשים היא לא בלהתחבר בעצמן אלא בלעזור לגברים לעשות זאת, להשתדל ליצור בשביל זה את כל התנאים, לדחוף אותם בשקט לחיבור. הנשים יכולות לעזור להם להתגבר על האגו שלהם ולהגיע לאיחוד.

דרך אגב, הנשים שלנו בכל העולם הבינו את זה בצורה מדהימה. הן תומכות בנו, הן תמיד יחד איתנו, ואני אסיר תודה להן על כך. התמיכה שלהן הורגשה כל הזמן וזה ייאמר לזכותן הגדולה.

הכנס הוא כבר מעמד הר סיני, שבו נמצאים נשים, זקנים וטף. אולם השלד העיקרי הוא הגברים – 600,000 נשמות, לא מבחינת הכמות אלא מבחינת העוצמה.

בחכמת הקבלה הכול נמדד לפי העוצמה, מכיוון שמדובר על החיבור לרצון אחד כללי. את הרצון האחד והעוצמתי הזה מסמנים על ידי המספר 600,000, שמסמל את כוח האיחוד שלנו. לעלות לדרגת 600,000 פירושו: להגיע לגילוי השלם של הכוח העליון, של הבורא.

אני מקווה שנשיג את זה, מפני שיש לנו את כל התנאים המוקדמים לכך. אנחנו לפחות עושים את המאמצים שאנחנו יכולים, וגם כל העולם זקוק למעשים שלנו, ודווקא בזכות זה אנחנו מקבלים מלמעלה תמיכה כזאת. הכול מצליח לנו לא מפני שאנחנו כאלה מיוחדים ומוצלחים, אלא מפני שהעולם זקוק לקבוצה שתוביל אותו קדימה.

מתוך השיעור הווירטואלי, 20.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
התמיכה הנשית
הפכים אינם נמשכים
מקפצה לאין סוף

One comment

  1. כאשר אתה אומר "שאנו מקבלים תמיכה מלמעלה זה בתןכנו?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest