דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המעבר הפסיכולוגי למצב החדש

המעבר הפסיכולוגי למצב החדש

שאלה: מהו השינוי הפסיכולוגי שעלינו לבצע?

תשובתי: המעבר להרגשת העולם העליון הוא בסך הכול שינוי פסיכולוגי שמתבצע באדם. הוא עדיין נשאר בהרגשת העולם שלנו, הוא ממשיך לחיות כרגיל, שום דבר לא נעלם ולא בורח ממנו. הוא נשאר אדם רגיל: במשפחה, בבית, בעבודה, בכל מקום. אך בנוסף לכך הוא מקבל "מכה פנימית", שהיא שלב המעבר שמאפשר לו להתחיל להרגיש עוד תכונה אחת נוספת שקיימת בעולמנו: תכונת ההשפעה.

התכונה הזאת גבוהה הרבה יותר מתכונת הקבלה, שעליה מבוסס העולם שלנו, מפני שהיא בלתי מוגבלת, אינסופית ושלמה. היא חופשית! היא כול יכולה! ולכן היא נקראת "הבורא".

תכונת ההשפעה מחזיקה את כל העולם שלנו, ומזינה אותו, כמו אמא, כולל גם את האגואיזם שלנו, את תכונת הקבלה שלנו. כל מה שנמצא בעולמנו: דרגות הדומם, הצומח, החי והאדם – כל אלו הן תכונות קבלה. ואנחנו, בהיותנו בתכונת הקבלה, קולטים רק את סוגי הקיום האגואיסטיים הללו.

כשאנחנו רוכשים את תכונת ההשפעה, אנחנו מתחילים להרגיש כוחות שונים לגמרי, שדות שונים, תכונות שונות, נעלות הרבה יותר ורחבות הרבה יותר מהעולם שלנו.

כשאנחנו נכנסים לתחום ההשפעה ומתחילים להרגיש אותנו, אז מייד, כל העולם שלנו, החלל כולו והיקום כולו מתכווצים להיקף מינימלי. וכל מה שנמצא מחוץ לעולמנו מתחיל להרגיש באמת אינסופי ובלתי מוגבל, כמו תכונת ההשפעה עצמה. ואנחנו כבר מרגישים שאנחנו חיים בה ומתפתחים ב-125 המדרגות שעליהן אנחנו לומדים בחכמת הקבלה.

לזה, אני מקווה, אנחנו נגיע בכנס הקרוב. הכול תלוי רק בהכנה של האנשים שיתאספו שם.

אפילו אם יגיעו לחיבור הזה אנשים מזדמנים, עם רצון אגואיסטי קטן מאוד, או חדשים, שאינם מבינים בדיוק לשם מה הגיעו – הם לא יפריעו.

העיקר – אם כולנו, כל החלקים הפעילים של "בני ברוך" והחברים שיגיעו מחו"ל, נתאסף יחד, וכל אלה שלא יוכלו להגיע יתחברו אלינו בצורה וירטואלית –אז ודאי שנכלול בתוכנו בקלות את כל אותם החדשים והמבקרים המזדמנים, והם, בלית ברירה, ישתתפו בחיבור הזה יחד איתנו. העיקר זה אנחנו – הגרעין, עמוד השדרה של החיבור הגדול הזה לשם השגת העליון.

מתוך השיעור הווירטואלי, 20.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
העולם הגשמי כערובה לעצמאות 
תהיה בן אדם!
גשר צר שמוביל לרשות הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest