להראות דוגמא לעולם

העולם זקוק לחיבור ומחפש את הדרך לכך. בינתיים זה נראה לו בלתי אפשרי. אנחנו רואים שאירופה אינה מסוגלת להתחבר: מתבשלים שם מאבקים שונים ומלחמות קרות חדשות, רק כדי להעסיק איכשהו את האוכלוסייה, להסיח את דעתה. בכלל, נוצרת שם כמות גדולה של מניעים אגואיסטיים שצריך להתגבר עליהם, אך האנשים אינם מבינים ואינם מרגישים זאת.

אין ספק שמאוד חשוב להראות לעולם דוגמא כלשהי, למזוג לתוכו לפחות מעט כוח אלטרואיסטי.

על פי חכמת הקבלה, אנחנו נמצאים בתוך הרצון האחד והיחיד שנברא. אנחנו מהווים חלק מסוים מתוך כל הרצון הזה, ואם נמלא את החלק הזה בתכונת ההשפעה, היא תתחיל להתפשט בהדרגה לכל שאר הנשמות, האנשים, החברות, המדינות והתרבויות.

כולנו קשורים זה לזה: מה שקורה בנקודה אחת בעולם "מדביק" בצורה וירטואלית את הנקודות האחרות על פני כדור הארץ. האיחוד בינינו כולל בתוכו כמות גדולה של תלמידים מכל היבשות, מכל העמים, הגזעים, הדתות והמנטליויות. היות ואנחנו מאסה עצומה של אנשים שמכוונים בדיוק למטרה מסוימת, אנחנו בהחלט מהווים גוש אחד שלם, גדול וחזק.

כאשר למשל החברים שלנו בניו יורק יוצאים לפעילויות, אנחנו רואים כיצד פוגשים אותם שם ושואלים אותם שאלות, כיצד מרצים באוניברסיטה מביאים את הסטודנטים שלהם לשוחח וללמוד את מה שמציעים הנציגים שלנו בוול סטריט.

כלומר, אנחנו קבוצת השפעה חזקה, שיש לה מטרה אמיתית משלה, השקפה משלה, רעיון משלה, שמתבססים על נתונים מדעיים רציניים, ולא על מיסטיקה או אמונות כלשהן. הקבוצה הזאת באמת חודרת לתוך כל שכבות האנושות ומעצבת אותנו בהדרגה בהתאם אליה.

אנחנו בהחלט צריכים לחזק את ההפצה שלנו, מפני שהעולם באמת נמצא בסכנת קריסה. אך ללא ספק, בסופו של דבר נגיע למצב שבו יתחילו להקשיב לנו. ואנחנו כבר רואים זאת.

מתוך השיעור הווירטואלי, 20.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לפני העלייה המכרעת
שהאור יתגלה ויאיר את העולם
יסודות התפתחות העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest