דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / האנרגיה שתציל את העולם

האנרגיה שתציל את העולם

laitman_2010-03-12_9587-70.jpg

כמות גדולה מאוד של חוקרים בעולם עוסקת בבירור כל בעיות המולטי-משבר שאנחנו חווים ובאפשרות להתמודד עימו. אך העניין הוא שלברר ולהבין את המשבר בכל הרב גווניות שלו זו בעיה. היא אמנם ניתנת לפתרון, אך האנושות לא מסוגלת לגשת לפתרונה.

בדרך כלל אם תקראו חומרים בנושא זה תראו שמוצעים פתרונות פשוט נאיביים, הרי למחברי המאמרים אין הבנה של מחשבת הטבע, אותה מגלה חכמת הקבלה. בעיקרון הפתרון נמצא לא ברמת הבעיות, אלא ברמה אחרת, ברמת הקשר בינינו וגילוי הכוח העליון בתוך אותו הקשר.

בעזרת שיטת הקבלה אנחנו יכולים למשוך לעולם שלנו את הכוח העליון הזה, לאתר אותו במקום הזהב, הכסף, הפלטינה, היהלומים, הפחם, הנפט, הגז. אנחנו יכולים להזמין את הכוח הזה, את האנרגיה, את המילוי, לעולמנו בצורה נקייה ולא מלובש באנרגיות או חומרים ארציים. אנחנו יכולים לקבל את האנרגיה הנקייה ביותר שתתן לנו את האפשרות לתקן את עצמנו ובכך לתקן את העולם.

אם נתחיל להתאחד ולמשוך את הכוח הזה, יהיה לנו מקור בלתי פוסק של אנרגיה ואנחנו נצא לרמה אחרת של קיום. זה הדבר היחיד שיכול להציל אותנו. ולכן המשבר ברובו אנרגטי בדרגה הארצית ובדרגה הרוחנית הוא אגואיסטי מה שמתבטא בעולם שלנו בשנאה, בפנאטיות ושליטה.

שני הסוגים האלה של המשבר: האנרגטי והאגואיסטי יבואו לידי ביטוי בצורה ברורה יותר ויותר כשהם מוכיחים לנו שאין מוצא מהם, שהיעדר האנרגיה והתפתחות האגו מובילים אותנו למלחמה.

לכן אנחנו זקוקים לכוח שהיה נותן לנו אנרגיה ברמת הקיום הארצי ואפשרות לתקן את עצמנו מאגו לאיחוד.

הכוח שיכול להביא אותנו לאיזון גם באנרגיה וגם ביחסים בינינו נקרא הכוח העליון. זהו כוח נסתר של הטבע שאותו אנחנו מוכרחים לגלות. כל המשבר הוא רק בכדי לדחוף אותנו לגילויו, והקבלה מיועדת לעזור לנו לגלות את הכוח הזה.

מתוך השיעור הוירטואלי, 15.05.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הכול בסדר, חברים?
כדי לא להיענש על ידי הטבע
בהתנגדות לאיחוד

One comment

  1. אין עליך רב יקר , תאמין לי כל מילה בסלע, איך אתה יודע לקלוע בצורה תמציתית וברורה ולא ללכת סחור סחור כמו שאר ה"מבינים למינהם"
    תודה לך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest