דף הבית / נשים / אז מי הוא המין החזק?

אז מי הוא המין החזק?

photo_rav_gh70_042l.jpg

אז מי הוא המין החזק? כל ההבדל בין שני המינים נובע מכך שהאישה במהותה קרובה לטבע, היא "מלכות" – כל הטבע. לעומת זאת, לגבר אין בעולם הזה שורשים חזקים, כי הוא חייב לרכוש אותם, על ידי הידמותו לבורא. רק אז הוא ימצא את עצמו, ויהפוך להיות חזק יותר מהאישה.

לכן בפועל, מאחורי כל גבר מצליח, עומדת אישה. וזה בהחלט נכון במובן הרוחני של המילה, כי איפה שנמצאת ה"אישה" שלו, נמצא הרצון המתוקן שלו!

שאלה: מה אתה חושב על כך, שהילרי קלינטון הפכה לשרת החוץ בממשל אובמה? האם נוכחות אישה בשלטון מהווה צעד חיובי?

התייחסותי: בזמננו, בזמן של ריקנות כללית והתגלות בנחיצות התיקון, ניתן להניח שזה יותר טוב, כי הנשים זהירות יותר, ערניות ומציאותיות, וקרובות יותר לטבע. למרות, שבאופן כללי, זה מנוגד לטבע הרוחני, כי האדם מתקן תחילה את תכונת ה"גבר" שבו, ואחר כך את תכונת ה"אישה" שבו.

4 comments

  1. אז מה זה אומר ?

    האם בשלב הראשון הגבר יהיה דומה לבורא, ואחרי שהגברים תיקנו את עצמם, אז גם הנשים יהיו דומות לבורא ? האם האישה צריכה לחכות לתור שלה, ובינתיים לזרז את מי שלפניה בתור- היינו הגברים ?

    או האם רק הגבר אמור להיות כמו הבורא?

    כי לעניות דעתי, האישה גם רוצה להיות הבורא עצמו, למה לרצות להיות בקשר עם הבורא- אם אפשר להיות הוא עצמו ?

    מה יותר גבוה אלוקים או הכהן הגדול ?

  2. קודם כל תביני גבר ואישה הן נשמה אחת,בגלל השבירה נוצרו שניי המינים ועל הגבר להגיע ראשון להידמות לבורא לא שהוא יותר טוב,אלה לפי שיטת התיקון הגבר מחוייב להגיע ראשון לאחר מכן האישה ואז הם יחזרו להיות נשמה אחת.

     לגבי השאלה האחרונה הכהן הגדול זוהי דרגה רוחנית שבו האדם רוכש את תכונות הבורא לעולם הוא לא להחליף אותו בתפקידו "אין עוד מלבדו"

    כך זה לדעתי

  3. תודה תומר Wink

    מקווה שהרב מבין את כוונתי

    מצפה לתשובתו

  4. כל ההבחנות האלו-לדעתי רק מבלבלות ומרחיקות מן המטרה.

    כאשר יש רצון גדול אצל גבר או אישה ,האפשרות היחידה היא רק לרצות לממש אותו. אישית רוב חיי נסיתי להבין מהי רוחניות. הרצון הזה לא הקל על חיי אבל תמיד היה דחף עיקרי המכוון אותם,כאילו אין בררה ,כי אין בשבילי משהו אחר.

    כשהגעתי לקבלה כאילו כל השאיפות הרוחניות שלי (האגו הרוחני) תפס

    קצב מינורי יותר ,פחות ממוקד במטרה. כאילו בגלל שאני אישה יש לי לגיטמציה

    לעבוד בקטנה . לדעתי צריך להקשיב לקול הפנימי לפתח את הרצון,כל השאר רק מבלבל.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest