דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / משחק שחמט ללא מפסידים

משחק שחמט ללא מפסידים

חשוב להראות לכולם מהיכן נובעים אותם הזעזועים שעברו על ישראל בזמן האחרון. הכוח שמכוון אותם מגיע מחוץ לארץ, כחלק מהתוכנית למחוק את ישראל מעל מפת העולם. הרי נדרש לא מעט כסף כדי להוציא לרחובות חצי מיליון איש, וברור שהוא לא בא מהאוויר. ולמדינה אין את הכלים לחקור מהיכן באים הכספים הללו ולעצור אותם.

אמנם לא כדאי לנו להתעמק בכל זה, אלא פשוט לעסוק בשלנו. אך לשם כך אנחנו חייבים לדעת באלו תנאים אנחנו נמצאים, כדי לגשת אליהם בצורה נכונה, לארגן את עצמנו ולפעול נכון. אבל אינני רוצה לעסוק בכך יותר ממה שעליי לדעת בשביל העבודה שלי. אינני רוצה שהדברים הללו יהיו בלב ובמוח שלי.

הדבר העיקרי שעלינו לעשות כשאנחנו רואים את האירועים שמתרחשים בעולם: ברוסיה, באמריקה, בישראל, ובכל מקום, הוא לזכור שאנחנו עומדים מול הבורא! זהו הכוח העליון היחיד שמנצח על כל ה"במה" הזאת ועל כל המשחקים האלה.

הוא זה שמקרין לנו את כל התמונה הזאת, ואנחנו צריכים לשחק מולו, ולא מול אמריקה, רוסיה, מפלגות השמאל והימין או העסקנים הפוליטיים. אנחנו צריכים לקרוא את המפה לפי החוקים שאותם אנחנו לומדים, ולעבוד עם הכוחות הריאליים שבאמת פועלים בשטח.

לא האמריקאים מנהלים את העולם, אלא הבורא. אך הוא נותן לנו בכך את ההזדמנות ומראה לנו היכן אנחנו צריכים לפעול בעצמנו. האם האמריקאים, הרוסים והסינים הם "שחקנים" עצמאיים שפועלים מרצונם? מי מזיז את אותן הדמויות על לוח השחמט? – הבורא! הוא רוצה שאני אפענח את המשחק שלו ומתוך זה אבין כיצד עליי להתקדם לקראתו!

הרי אני משחק איתו, אני לא משחק נגד כלי המשחק האלה. אין לי סיבה לשנוא את הפרש או הצריח או החייל הפשוט על לוח השחמט. אני צריך לשחק נגד הבורא. ואז אני אראה שאני בכלל לא שונא אותם! הם פשוט מכוונים אותי ועוזרים להבין בדיוק, דרך כל משחק השחמט הזה, דרך הסידור שלהם על הלוח, מהו הצעד הנכון היחיד שאני צריך לעשות עכשיו לקראת ההצלחה. והבורא רוצה שאנצח!

כך אנחנו צריכים להסתכל על המפה. אחרת, בעזרת איזה כוח אנחנו יכולים לנצח? מסכנים האנשים שמסתכלים על זה רק כמו על אירועים חיצוניים ונמצאים במבוכה, מבלי להבין מה לעשות. לכן חכמת הקבלה מתגלה בימינו, כמו שכתוב "זה כנגד זה עשה האלוקים".

אם הוא מגלה לנו את הצד הרע, הוא מגלה לנו כנגדו את הכוחות הטובים שבעזרתם אפשר להתגבר על הרע הזה. וכך אנחנו גדלים, בשני קווים, עד שמלאך המוות יהפוך למלאך קדוש. אבל תחילה הוא מתגלה כמלאך מוות של ממש.

מתוך שיעור על מאמר שבעל הסולם פרסם בעיתון "האומה", 05.09.2011
ידיעות קודמות בנושא:
לאן תיטה כף המאזניים העולמית
מלחמת גוג ומגוג – מבעד לחלון או בתוך הנשמה
ההיסטוריה חוזרת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest