דף הבית / נשים / שיעור נשים "ביטול המחיצות בינינו", 6.02.2020

שיעור נשים "ביטול המחיצות בינינו", 6.02.2020

בערב חמישי האחרון נפגשתי עם מאות נשים מרחבי הארץ – תלמידות מסורות הלומדות את חכמת הקבלה שנים על גבי שנים. מאות נשים מרחבי העולם צפו בנו, מחויכות ונרגשות לרגל המעמד המשותף.

דיברנו על הקושי שבקירוב הלבבות, בפרט של האישה, שמטבעה אין לה נטייה להתקהל ולהתחבר, אלא נטייתה היא אישית יותר, עצמאית. אולם דווקא התכונה הזאת מחדדת באישה את מידת האמת.

הנטייה האינדיבידואלית מקרבת אותה מהר יותר לחיבור האמיתי. כשאישה מתאמצת להסיר מעצמה את הניכור והשנאה, היא נתקלת מהר יותר בקירות הלב הבצורים. היא מבינה שהיא איננה יכולה לשבור אותם בכוחות עצמה, ומתוך כך פורצת מעומק ליבה תפילה לכוח העליון, לבורא, שיעשה בה שינוי, כך שתוכל להיות בתכונת הנתינה והאהבה.

כשהתפילה יוצאת מן הלב, היא מקבלת מענה, כוח שמבטל את המחיצות הפנימיות בין אדם לאדם, בין אדם לטבע כולו. אז נוצרת מחשבה משותפת, כוונה אחת של נתינה. כך מתגלה הרוחניות בהדרגה.

אומנם המסר נשמע גבוה ולא מציאותי, אבל חיבור הוא כל מה שמוטל עלינו לעשות בינינו. לא רק נשים, לא רק גברים, אלא כולנו כאחד. על העולם כולו לגלות כי בכוח החיבור, בנכונות להתקרב חרף האנוכיות שטבועה בנו, נוכל להינצל מכל רע ולהתקרב אל הטוב.

תודה לכן על השתתפותכן!

שיעור בנושא "ביטול המחיצות בינינו" (חומר לימוד) – הכנה לכנס הגדול

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

השיעורים הקודמים לנשים:
שיעור נשים "חיבור נשים סביב אירופה", 31.10.2019
שיעור נשים "דאגת נשים לאיחוד העם", 25.07.2019
שיעור נשים "נשים לחיבור העם", 16.06.2019

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest