דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / לעשות את העבודה במקומו

לעשות את העבודה במקומו

סוף כל סוף גדלנו עד לדרגת האדם והפכנו להיות חופשיים. לכן תפיסת המציאות שלנו, שעד עכשיו הייתה חומרית ברובה, תהפוך להיות יותר ויותר רוחנית. כל המכוניות, המכונות והמפעלים האלה יהפכו להיות פחות חומריים, יותר "שקופים". כבר היום, מחצית מבני האדם עובדים על מקלדות המחשבים, ומה הם מייצרים שם?

מובן לנו מה אנחנו יכולים לייצר כשאנחנו עובדים בשדה, בפס-יצור במפעל, כשמפיקים נפט או פחם, אך מה ניתן ליצור על ידי הקשה על המקשים? בקרוב כל העולם יישב מול מסכי המחשב, ודרכם נוכל לשנות את העולם?

למעשה, באופן כזה אנחנו יוצרים חומר חדש, רק שהוא יותר רוחני. כבר לא יידרשו לנו מכוניות ומטוסים, הכול יעבור לכזאת צורה וירטואלית. הרי למעשה, כלל לא חשוב באיזו צורה זה מצטייר לנו. העיקר הוא המאמץ שלנו, האור החוזר שאנחנו מייצרים. והבורא בכל פעם זז יותר ויותר למעלה, כדי שאנחנו נוכל להרחיב יותר את הפלישה שלנו לשטח של העליון, על ידי האור החוזר שלנו. זאת המגמה שאנחנו מתחילים מהיום והלאה.

ובאמת, כל ההבדל הוא רק בתפיסתו של האדם, בהרגשה שלו את עצמו. קודם לכן, הרצון לקבל האגואיסטי הוא שהכריח אותו להתייגע, ועכשיו היגיעה שלו מסתכמת בהעדפת האור החוזר וההשפעה על פני הקבלה. וזו נקראת דרגת האדם.

כך או אחרת, כל אחד יעבוד. השאלה היא רק האם הוא יעבוד בכפייה או מרצונו החופשי. גם כל ההיסטוריה האנושית עד היום הייתה עבודה רוחנית, רק שהיא לא הייתה במודע. כך הבורא, הטבע, אילץ אותנו לעבוד.

ועכשיו הוא אינו רוצה שסתם נהיה העבדים שלו, הוא רוצה שנהפוך להיות כמוהו, שנתעלה מעל לטבע שלנו ונשחק עם עצמנו בעצמנו, כשם שהוא שיחק איתנו פעם. אתה צריך להסתכל על עצמך מלמעלה ולעשות עם עצמך את אותו הדבר שהבורא עשה איתנו פעם. כך אתה משתווה אליו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, "מהותה של חכמת הקבלה", 08.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ועכשיו, תעבוד לבד!
טיסה על כנפי ההשפעה
העולם הקומפקטי לאחר התיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest