דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להפוך להיות שווה לבורא

להפוך להיות שווה לבורא

שאלה: כיצד אפשר להפוך להיות שווה לבורא?

תשובתי: חכמת הקבלה עוסקת בגילוי הבורא לכל אדם בעולמנו, אך אפשר להשיג את הבורא רק במידה שבה האדם דומה לו. על תכונותיו של האדם להיות תואמות למה שירצה לגלות מכיוון שכל מה שהוא משיג בעולם הזה נובע מתכונות הדומות לקיים בטבע. בהתאם לכך נוצרים באדם חיישנים וגלאים שונים המסוגלים לקבוע או להרגיש אובייקטים או תופעות הדומות לחושים שלו.

במהלך התפתחותו האדם מתקדם לקראת הידמות לבורא, כדי להשיג עימו דבקות מוחלטת בכל התכונות אפילו הקטנות ביותר, ולהחליף בהן את כל תכונותיו האגואיסטיות הנוכחיות. במוקדם או מאוחר, כל אחד מאיתנו יהיה חייב להגיע לזה, אם לא בגלגול חייו הנוכחי אז בגלגול הבא נהיה חייבים לחזור לעולם הזה ובכל מקרה להשיג את מטרת הבריאה. במידת ההיווצרות של תכונות הבורא בתוכנו, בכך שכובשים בהדרגה את כל החלל הפנימי, נתחיל להרגיש את עצמנו במקומו, מפני שחכמת הקבלה מגלה את מערכת הנהגת הבריאה ומאפשרת לנו להפוך להיות שותפים של הבורא.

כדי לתקן את התכונות האגואיסטיות שלנו לאלטרואיסטיות, עלינו למשוך כוחות מיוחדים משכבת מידע עליונה יותר של הבריאה, שמשנים אותנו. לכן המשימה שלנו מסתכמת במשיכת העליונים אותם כוחות המשנים אותנו להיות דומים לבורא.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 13.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest