דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טיסה על כנפי ההשפעה

טיסה על כנפי ההשפעה

לא קיימים שום מטוסים, שום מכוניות, לא חשמל, לא לחם ולא מים. אני יוצר את הצורות האלה מתוך הרצון לקבל שלי, וכך הן מצטיירות לי. קיים רק כוח הקבלה, כוח ההשפעה, המסך והאור החוזר, בכל אופני ההתלבשות שלהם זה על זה.

הצורות הטבעיות, שקיימות בטבע, מגיעות מהאור הישר, והצורות המלאכותיות, שנוצרו על ידי האדם, מגיעות מהאור החוזר. כל הדברים שאנחנו מייצרים בעולם הזה הם הצורות של הרצון לקבל שלנו, שנוצרו על ידי המאמצים שלנו, על ידי האור החוזר.

אני לוקח את הרצון שלי ומתחיל לפסל ממנו מכונית, כמו מפלסטלינה או מבצק. זה השימוש שלי, הצורה שיצרתי מהחומר שניתן מלמעלה, הרצון לקבל. כל התמונה משתנה רק על המסך שלנו. אנחנו רואים בימינו שהאדם כל כך התרגל למסך המחשב, עד שאינו רוצה אפילו להביט לצדדים. עבורו המסך הזה הפך למציאות האמיתית. אם היינו קיימים כל הזמן באופן כזה בתוך המסך, אפילו לא היינו מתארים לעצמנו שקיים עוד משהו חוץ ממנו.

כל הזמן, בכל הרמות, פועל אותו המנגנון, שבנוי על אור ישר ואור חוזר. אך התמונה הזאת תתחיל להשתנות, ברגע שאנחנו נרצה להיות כמו הכוח הפנימי שמנהל את כל המציאות הזאת. לא נסתפק בקיום בתוך המציאות הזאת, אלא נרצה להתאחד עם אותו הכוח שמניע אותה מבפנים. אותו אנחנו נחפש, ונרצה להיות יחד איתו!

ואז המציאות עצמה פשוט תיראה בעינינו כחומר, ולא כחלק בלתי נפרד מאיתנו. עכשיו אנחנו חיים בתוך החומר הזה, שמנוהל מלמעלה. אך אני רוצה לחדור פנימה, לתוך המולקולות והאטומים, כדי לגלות שם את הכוח הרוחני, השכל והמחשבה העליונים, ולחיות בהם. אנחנו ננהל את החומר יחד איתו! כלומר, אני אעלה את עצמי מעל לחומר, מעל לדרגות הדומם, הצומח והחי.

אך מה יעשה האדם שמורח היום ווקס על מכוניתו האהובה? כיצד הוא יסכים לכך שכל העולם הוא שקר אחד גדול? אם האור החוזר יעלים לו את המכונית, שום ביטוח לא יפצה אותו, ומה הוא יקבל בתמורה?

שלא ידאג. הוא ירגיש שגם ללא הרכב הוא יוכל לעוף. על מנת לנוע, הוא לא יצטרך שום אמצעי-עזר מדרגות הדומם, הצומח והחי: לא גמל, לא עגלה ולא מטוס. הוא יעוף בעזרת הכוחות שלו עצמו, כוחות האדם! אמא-בינה תיתן לו את הכנפיים שלה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מהותה של חכמת הקבלה", 08.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ועכשיו, תעבוד לבד!
לעשות את העבודה במקומו
"אור חוזר" מבתים וספינות…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest