דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פוסטים נבחרים / "רומני או אובמה?" מצד מחשבת הבריאה

"רומני או אובמה?" מצד מחשבת הבריאה

שאלה מהבלוג באנגלית: תגובה על הפוסט "אם אנחנו סוף סוף רוצים להיוולד".

אני מבין שאתה יכול לקרוא לכל מנהיג בעולם "אויב" בגלל האגו העצום שלו, אבל איך אתה יכול לומר שאובמה הוא האויב של ישראל? הוא פשוט חייב להתייחס לישראל באופן אובייקטיבי, כמו כל בעלי הברית האמריקאים (בעלי ברית הם לא אויבים), כי המהות הרוחנית של ישראל עדיין לא גלויה.

לכן, ברמה של העולם האגואיסטי שבו אנו חיים, הוא כלל לא אויב. אחמדינג'אד הרג כל כך הרבה מבני עמו. המשטרה שיסעה אותם עם גרזנים רק משום שהם דרשו יחס טוב יותר אליהם. אני לא חושב שזה אפשרי להשוות בין שני המנהיגים האלה. ארה"ב היא בעלת הברית של ישראל, ואיראן – לא.

תשובה: אתה צריך לשים את עצמך במקום שלי ולא במקומו של אדם מהרחוב. אני מסתכל על המצב מנקודת המבט של יישום התוכנית של הטבעבורא), כמה קורבנות זה יעלה במקרה של מימוש תוכניתו של רומני או אובמה. אם עבורך "המהות הרוחנית של ישראל" היא גיאוגרפית, פוליטית, חברתית, היסטורית, ובאופן כללי, רוחנית, הכוללת בתוכה את כל אלה שמכוונים להתגלותו של הבורא, אם היא אינה גלויה – זה לא אומר שאין ההבדלים בגישה.

רומני הולך בהתאם לייעוד של ישראל. לא חשוב שהוא לא מבין שהכוונה היא גם למימוש של הייעוד הרוחני, גילוי הבורא. הוא רואה כמה שניתן לו לראות. אובמה, לעומת זאת, שולל לחלוטין את הצורך בדרך כזאת, ולכן הוא לא מתאים. הרי, היישום של גילוי הבורא יהיה בכל מקרה, אך בתנאים שונים, וידרוש הקרבה גדולה מצד אובמה.

באופן כללי, המילים שלך, ש"המהות הרוחנית של ישראל עדיין לא גלויה", שנאמרות על ידי מישהו שלומד את חכמת הקבלה, מפתיעות אותי, בלשון המעטה, … דרך אגב, האנטישמיות מצביעה על הנקודה הזאת בצורה ברורה. הרי, כאשר האנטישמים מתארים את היהודים כמזיקים לעולם, בכך הם בעצם טוענים שלישראל יש כוח מיוחד להשפיע על גורלו של העולם. ובזה אני מסכים איתם לחלוטין.

ידיעות קודמות בנושא:
אמריקה: העם בפני הבחירה של גורלו
לצידו של מי אתה?
תוכניתו של אובמה: להרוס את ישראל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest