דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / תמונת העולם – בתוכנו

תמונת העולם – בתוכנו

koldun_wp.jpg

מדען מניו-זילנד טוען: אנחנו חיים במטריקס

החוקר בריאן ויטוורת' מאוניברסיטת מאסי, סבור שהפיזיקאים צריכים לחקור את היקום מנקודת ההנחה כי הוא אינו ביטוי למציאות האמיתית, אלא לסימולציה בקנה מידה עצום של מציאות מדומה.

ובכן, בעקבות הקבלה גם חוקרי מדעי הטבע נוטים לאחרונה לדבר יותר ויותר על המציאות המדומה. היא נוצרת בתוכנו, מתוך הרצונות הפנימיים שלנו, מתוך הכרה פנימית של האני שלנו, מתוך תגובות של חמשת החושים שלנו, אשר יוצרים עבורנו תמונת עולם מוגמרת.

מחוץ לנו, אומרים המקובלים, מצוי אור לבן פשוט הממלא את כל המציאות, שווה בהשוואה אחת. תמונת העולם נבנית בתוכנו. אנחנו בתוכנו, בתוך הרגשות והרצונות שלנו, כל אחד אחרת, מגיבים לאור השווה לכולם, והתגובות של הרצונות שלנו מציירות בתוכנו את תמונת העולם.

למי שרוצה להעמיק בנושא זה, אני ממליץ לעיין במבוא לספר הזהר (בעיקר, אות ל"ד).

5 comments

  1. אברהם- אבן יהודה

    בראשית דברי אומר תודה תודה ושוב תודה אל כל גלוי אור שאתה והקבוצה מעבירים לאנושות. אני לומד דרך האינטרנט מספר שנים ומגיע בימי שישי לשיעור בוקר אבל מה לעשות שאני רוצה להתכלל בקבוצה יש התנגדות מצד האישה ללימוד הקבלה ולהשתתפות בקונגרס בתודה מראש על התשובה
    אברהם קרוננפלד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רב שלום 🙂
    ראיתי את הסרט הסוד ובסרט מסכמים שדרך המחשבה נכונה הטבע יכול למלא רצונות ובקשות גשמיים השמח לקבל תשובה בנושא

  3. רב שלום,

    אני בא לכתוב שאלה, וכל השאלות מתערבבות לי יחד, וכאילו יוצאות לסימן שאלה אחד גדול, של חיסרון, של ברור, של רצון לדעת האם אני מתקדם נכון?, האם אני מתקדם לפי שורש הנשמה שלי?, אולי אני סתם עצלן, ולא משקיע מספיק לעומת כל החברה שאני רואה. מהי הכבדת הלב?
    ויחד עם כל השאלות שמתערבבות מתוך הפחד המסויים, לא להפסיד את הגילגול הזה, ולבצע בו את מה שאני צריך…ברורה לי התשובה, הכל תלוי ביגיעה שלי, הכל תלוי בהתחברות לקבוצה, ועד כמה שאני אהיה מסוגל להתערבב בקבוצה כמו טיפה בכוס מים.
    אני שולח את זה כדי שתדע (ובטוח שאתה יודע) שיש הרבה אנשים שבשקט ובלי רעש, גם כשלא רואים אותם פיסית תמיד בשיעור , והם לא שואלים שאלות בקול , והם עוזרים ותומכים במה שאפשר…פשוט חיים ונושמים בני ברוך, ומרגישים כמוני, בנשמה שהם חלק מהקבוצה. ורק מקווים שהם בהתקדמות נכונה למטרה.

    וכמו שפעם אמרת (מקווה שאני מדייק): "ברוחניות כיוון התנועה הוא מבחוץ פנימה".

  4. לאברהם היקר, רוחניות היא עיסוק במחשבה ובכוונה,
    היות שהיא מוגדרת ככזאת היא פנימית, ובחמשת החושים היא אינה מתראה. אישתך היא בסך הכל בבואה של מחשבה שלך, המפריעה לך, מללמוד והתכלל, לכל אחד מאתנו מזומנות "הפרעות", אך הן חלק מתהליך הלימוד וההתתפחות,
    צריך להתגבר עליהן.אדם הלומד קבלה אינו מפריע לאיש, להפך,
    היא מושך עימו אנשים נוספים לתיקון העולם.

  5. לרב שלום,אשמח לדעת מה דעתך על הסרט "הסוד"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest