דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / תלמידיי באליפות אירופה בקאטלבלס

תלמידיי באליפות אירופה בקאטלבלס

הסתיימה אליפות אירופה הפתוחה בהרמת משקולות "קאטלבלס", שנערכה בוורנה, בולגריה. מרימי ומרימות משקולות מ-19 מדינות התחרו בקטגוריות: מקצוענים, חובבים, צעירים וותיקים.

לראשונה בתחרות בדרג זה הופיעה קבוצה מישראל. את הקבוצה ייצגו שני מועדונים: "ספורט ביחד" מהעיר פתח תקווה ו"משקולות ישראליות" מהעיר רעננה.

מיכאל לייטמן - קאטלבלס נבחרת משקולות

הנבחרת שכללה 9 ספורטאים, הביאה הביתה 13 מדליות. חמישה ספורטאים חובבים: בנימין רפאלי, מיכאל ליסיצ'קין, בנימין קרפלוב, יהונתן ינוצ'קין ואדוארד נוזברוך, זכו בשבע מדליות זהב, 2 מדליות כסף ומדליית ארד אחת, וכמו כן זכו בגביע עבור מקום ראשון בתחרות קבוצתית.

ספורטאים ותיקים: יהושע ווינר, מיכאל ברושטיין, גריגורי שילין ויהונתן זכרין, חזרו עם שתי מדליות כסף ומדליית ארד, וכמו כן עם גביע עבור מקום שלישי בתחרות קבוצתית.

ניהלו את הקבוצה המאמן הידוע של אוקראינה ולאדימיר דורוכוב, ומנהלת המשלחת רחל ברונשטיין. עבור התמיכה הכספית והחומרית היה אחראי גריגורי שילין. על תהליך ההכשרה והאימונים פיקח מומחה לספורט של ברית המועצות מיכאל ברונשטיין ואלוף העולם מביילורוסיה, מומחה לספורט ברמה בינלאומית דמיטרי דווידיק.

כל הספורטאים של הקבוצה הלא-ידועה מפתח תקוה חזרו הביתה עם פרסים! יכול להיות שזה מפני שבנבחרת פחות חשבו על מדליות, ויותר על איך לשמור על רוח הקבוצה ועל מצב רוח טוב. המארגנים והמשתתפים של התחרות הופתעו לטובה מהתמיכה הרועשת והחמה, שהביעו הישראלים לספורטאים מכל הנבחרות ללא יוצא מהכלל. כאות הוקרה, נציג הקבוצה קיבל את הזכות להשתתף בטקס הענקת המדליות, וכמו כן הוענקו מזכרות מיוחדות לנבחרתנו.

כמו כן, החל להצטייר באוויר הרעיון לערוך בעתיד הקרוב אליפות אירופה בישראל. אפילו עלה תאריך קונקרטי, קיץ 2017.

ספורט הרמת משקולות מזוהה לרוב עם גושי מתכת שלא ניתנים להרמה הצבועים בצבע שחור קיצוני. היום אפשר למצוא בחנויות ישראל משקולות מכל צבעי הקשת, המצופים בכיסוי פלסטי, עם שכבת גומי לפרקט וכמובן משקולות ספורט מקצועיות למקצוענים. הטווח של המשקולות נע בין 1 קילוגרם ועד 48 קילוגרם, וזה מאפשר לצרף לפעילות אנשים מכל הגילאים ובכל מצב פיזי, וזה בהחלט יכול להפוך גם לסוג של ספורט משפחתי. מי יודע, יכול להיות שבאליפות אירופה הראשונה שתיערך בישראל, דווקא תחרות משפחתית תהפוך למסמר הערב? הלוואי!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest