דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / תיקון הנשמה וחיי הגוף

תיקון הנשמה וחיי הגוף

photo_rav_gh70_195.jpg

שאלה: איך מתרחשת עליה בגלגול הנוכחי, אם נשמת האדם כבר עלתה עד למדרגה מסוימת בגלגולים הקודמים?
תשובה: בחיים החדשים האדם משיג מהר מאוד את רמתו הרוחנית הקודמת, ואז הוא ממשיך בעלייתו. הרי לנשמה אין גיל, ומות הגוף לא משפיע על הנשמה בשום צורה.

בוקר אור – תוכנית טלוויזיה בנושא גלגולי נשמות

שאלה: האם מדרגה רוחנית חדשה יכולה לבוא בחיים האלה, בלי שהם יופסקו על ידי המוות?
תשובה: כל אחד אשר התגלתה בו הנקודה שבלב, יכול להגיע לגמר תיקונו כבר בחיים האלה, בלי לצאת מהם ולחזור בגלגול הבא.

אל תחכה לגילגול הבא

שאלה: איך אנשים שאף פעם לא שמעו ולא מסרו את עצמם לחכמת הקבלה, רוכשים רוח עליונה? עם איזו תוצאה הם עוזבים את העולם הזה? או שהם משיגים את האור ללא הכרה ובאיזו מידה?
תשובה: לרכוש רוח עליונה – משמע, לרכוש אור עליון. זה אפשרי רק על ידי המסך – תכונה אנטי אגואיסטית, שמופיעה בנו בעקבות השפעת האור העליון המתקן (אור מקיף), שיורד רק בזמן לימוד המקורות הקבליים האמיתיים.

פוסטים קודמים בנושא: גלגול נשמות

One comment

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלום וברכה… שומע אני רבות מדבריך ומדברי תלמידיך על החיוב הבסיסי והעקרוני לקרוא וללמוד אך ורק מספרי הקבלה האמיתיים שרק על ידם תוכל להתתקן..הערתי לנושא זה היא שלדעתי יש צורך לבאר הכרח זה ביתר שאת. שכן לעניות דעתי המוחלטת.. מטרת ספרים אלו להביא את האדם שיבין שכל הבריאה הזו היא ספר קבלה אחד גדול של המקובל היחיד שקיים-הבורא לכן הדגשתך לנושא זה מובן אך ביאורו מתבקש..שכן לא הספרים המסויימים הללו הם אמיתיים ואחרים לא,אלא תלוי הדבר באדם בלבד ולאיזה רמת אמיתות הוא מגיע עם הבריאה ולא ספר כזה או אחר.. כל טוב… 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest