דף הבית / אהבה / זוגיות / המשבר ימחק את קונפליקט המינים

המשבר ימחק את קונפליקט המינים

laitman_2008-11_wife-olga_w_100.jpg

שאלה: אחרי הכול, עדיין נשארת השאלה הבלתי פתורה על היחסים שבין גברים לנשים, על הסכסוכים ביניהם, שמהווים מודלים קטנים לכל היחסים בין אנשים. עד שלא נפתור אותם, לא נוכל ליישב שום יחסים בחברה האנושית. בעולם המודרני, האישה שואפת להיות שווה לגבר, ברצונה לשחק במשחקים גבריים, בזמן שהיא צריכה לשמור על הקן המשפחתי. ובלי שמירה על הקן המשפחתי, אין הרמוניה בעולם.

שאלתי היא איזו מערכת יחסים תהיה בעתיד בין הגבר לאישה, ולאן היא תצטרך להיות מכוונת? ומה חושבת עליך רעייתך בהקשר הזה? כולנו רואים את גברת אובמה, או את גברת קלינטון פעילות מאוד, אבל אף אחד לא רואה את גברת לייטמן!

תשובה: המאבק בין המינים הוא מדומה. המשבר ימחק אותו ויחזיר את כולם לתפקידם הטבעי. רק אם נהיה בתפקיד הטבעי שלנו, הקיום יהיה לנו נוח.
ולגבי רעייתי, כשהייתי עם מורי הרב"ש, היא נתנה מעצמה הרבה כוחות נפשיים ופיזיים, תוך כדי טיפול במשפחתו של מורי הרב"ש. היא עזרה לי בדרכי בכול. וגם היום היא ממשיכה לתמוך בי! אבל, כפי שנאמר בתהילים (מ"ה, י"ד): "כבודה בת מלך פנימה" (גדלות האישה היא בצניעותה). כך היא רעייתי – היא אינה משתוקקת לפרסום, אינה מעוניינת להרגיע את הקהל, יש לה ילדים, נכדים, והיא לגמרי מסופקת מהם!

2 comments

  1. תבורכו !!

  2. הדס מהקבוצה הוירטואלית

    תודה על התמונה היפה:)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest