דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / תיבת נוח להצלת העולם

תיבת נוח להצלת העולם

המטרה הבאה שלנו היא הכנס באמריקה. אנחנו צריכים להשקיע את כל המאמצים כדי שהוא יהיה מאורגן ברמה חזקה ובאמת נוכל לעלות לדרגה הבאה, להיכנס למצב חדש, כשבתוך נקודת האיחוד נתחיל להרגיש את תנועת אור הנפש. הוא עדיין האור הקטן ביותר, אך הוא מאפשר כבר להרגיש תנועה עצמאית.

זה יופיע בזכות זה שבמשך חמשת החודשים שנותרו עד הכנס בארה"ב אנחנו נעבוד במלוא הכוח, למרות האגו הגדל, למרות כל הבעיות, שכמובן נשלחות מלמעלה מהבורא בדיוק כדי שניאחז בנקודה הזאת כמו טובע שנאחז בגלגל הצלה.

כשאני מבצע את הפעולות הללו אני צריך לחשוב על כך שאני עושה את זה לא למען עצמי אלא למען הצלת החברים. אני צריך כל הזמן לדאוג להם, שהם לא יטבעו, ולכן אני חייב להחזיק בנקודה הזאת. והם צריכים לחשוב על ההצלה של האחרים. ואז כל אחד מאיתנו ייכנס לתוך כוח הערבות ההדדית ושום דבר לא יפחיד אותנו – ואנחנו נינצל.

אותו כוח הערבות ההדדית נקרא "תיבת נוח" ובזכותו אנחנו נעלה מעל כל העולם הטובע. ולאחר מכן אנחנו ננסה להציל את העולם הזה – ולתת לו מקום בתוך התיבה שלנו, בתוך הנקודה שלנו שתתרחב ובה נגלה שאנחנו קיימים כבר במדרגה הרוחנית.

זוהי המשימה שלנו לפני הכנס הבא. אנחנו לא צריכים לחיות את העבר, אלא את העתיד, וכל הזמן להרחיב את הנקודה הזאת על ידי הדאגה שלנו על כולם.

מתוך השיעור הווירטואלי, 11.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המצב הבא שלנו
דורשים את המאור!
הקבוצה היא כמו תיבת נוח

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest