דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תאים שנאבדו על ידי הגוף

תאים שנאבדו על ידי הגוף

צריכים תמיד לדעת ולזכור, שכל הכלים של כל אחד מאיתנו נמצאים מחוצה לו. ברצון הבהמי, הגשמי הנוכחי שלנו אנחנו יכולים להרגיש אך ורק את העולם הזה. אבל זו אינה מציאות אמיתית, זו הרגשה של תא בודד שמנותק מהגוף, ולכן לא מרגיש שום חיות.

כי החיים, זה חילוף חומרים, חילוף נתונים. ולכן מה שמורגש עכשיו על ידי כל אחד מאיתנו, זו מיתה ממש. אין בזה שום חיות רוחנית.

ולכן אם אנחנו משתדלים להתחבר עם כל החברים שנמצאים איתנו במעגל, וכמו כן עם המקובלים שהיו בכל הדורות, עם הנביאים, עם כל מי שאי פעם חי בעולם הזה ועבד על התיקון, וליקטו בזה אחר זה חלקים של הרצון הגדול שלהם שנמצא באחרים, אז אנחנו מקבלים מהם את הרצונות שלנו.

הנשמה של אדם נמצאת מחוצה לו, באחרים. במידה שהוא שומע על כך ורוצה להתחבר עם החלקים של הנשמה שלו, מבקש את החיבור, אז בזה הוא משיג את הכלי של הנשמה שלו. האור המקיף מאיר ומשפיע עליו ומחבר את החלקים.

וכאשר לאור יש אפשרות להתגלות בכלי הזה שהורכב על ידו, אז האור מתגלה. וזה כבר לא המאור המחזיר למוטב, אלא האור שממלא אותו בטוב ומטיב.

הכול נעשה על ידי האור: הוא מחבר את החלקים של הכלי עבור האדם וממלא אותו. וכך האדם מתקדם הלאה יותר ויותר. לפי כמות הכלים שהוא צירף לעצמו, לפיכך נמדדת המדרגה שלו בסולם המדרגות הרוחני. והוא יעלה יותר ויותר גבוה, עד שיחבר את כל החלקים השבורים יחד.

מתוך ההכנה לשיעור, 22.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חזרה לחיים
נשמה אחת לכולם
אני עם העולם זה אחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest