דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / שירותי הטיפול נמרץ של העולם

שירותי הטיפול נמרץ של העולם

שאלה: מה זאת "הפצה פנימית"?

תשובתי: הפצה פנימית מסמלת שאנחנו בינינו מכוונים ומשתוקקים לגילוי הבורא, נמצאים בקשר חזק, ומאחר ואנחנו מחוברים גם כן במערכת הכללית של אדם עם כל הנשמות, אז הקשר החזק שלנו מתחיל להחיות אותם.

אם בגוף ישנם איזה שהם מקומות חולים, אך המערכות העיקריות בריאות ופועלות בצורה טובה, אז הודות למערכות הבריאות האלו, הגוף מרפא את המקומות הבעייתיים. האור שמתגלה בתוכנו, הודות לאיחוד שלנו, "נשפך" החוצה על כל אותם האנשים שלא היו יכולים לקבלו בעצמם, והם מתחילים להרגיש שהכוח הזה קיים והוא נושׂא בתוכו הצלה.

בינתיים מעניינות אותם הבעיות הגשמיות, אך גם הן מתחזקות ומתגברות, עד שהאדם מוצא עליהן תשובה: אסונות אקולוגיים, טרור, סמים, דיכאון, הרס משפחה. כל הבעיות האלו באות מהטבע, מהבורא. ולכן האדם לא יימצא להן שום פתרון ברמת העולם הזה. האנושות תמשיך להידרדר יותר ויותר למטה, עד שתבין שלא ניתן לעצור את ההתדרדרות הזאת! כי הרי הטבע צריך להביא אותנו להכרת הרע, כמו שנאמר: "בראתי יצר רע, בראתי תורה (חכמת הקבלה) תבלין". ואם אינני מרגיש את הרע שלי, אז אין לי מה לתקן ואין לי צורך בחכמת הקבלה, כאמצעי לתיקון.

לכן כל אחד שמופיעות אצלו שאלות מהסוג הזה, ימצא אותנו בצורה אינסטינקטיבית. אנחנו כבר ביצענו כזו הכנה גדולה שבהפצה החיצונית קיימות כבר כל האפשרויות.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "גלות וגאולה", 04.11.2010

One comment

  1. אילנית לוי

    עד ש ותעל שוועתם אל האלוקים,ואז הוא שמע,ומייד הכביד את לב פרעה.עכשיו בנו יש את המשה ואת הפרעה,והפרעה לא מוכן לוותר לך,ונרקמת בך הרגשה שהפרעה הזה,הוא נחש,הוא מצייר לך תמונות כאלו שלא תרצה לעזוב,ומשה,משה מרגיש לך כמשהו אמין,ישר וטוב,ואתה רוצה ללכת איתו באמונה למעלה מהדעת.ואתה מבקש מהבורא רק להגיע לכנס,אתה מאמין שזה ייקרה ברגע האחרון,שפשוט תמצא את עצמך שם,כי את אחיי אני מבקש!ומשם לדרך הלא נודע אבל עם האמונה.נעלה ביחד נעלה!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest