דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / ויברציות חשמליות של השפעה

ויברציות חשמליות של השפעה

laitman_2009-12-20_3497_w-70.jpg

עלינו להשתדל לבנות מצב קבוע בו אנחנו כביכול נמצאים באופן קבוע בכנס מתמשך, תחת השפעתם של אלפי אנשים שהתאספו במקום אחד. "ויברציות חשמליות" שמשפיעות עליך להרגיש כל הזמן ובכל מקום. על שדה כוח רוחני זה, המרחק אינו משפיע! זה תלוי בנו, אנחנו יכולים להפוך מצב זה לקבוע. דווקא שדה הקשר הזה והכיוון הרוחני נקרא קבוצת המקובלים, וכל אחד נמצא תחת השפעתם לא של 7,000 איש, אלא מיליוני חברים שלנו בעולם.

בהתחלה אנחנו מקימים קבוצה מכמה אלפי תלמידים שבה כולם קשורים בתוך הרשת הכללית שלנו, אם חלק מהקבוצה משיגים את מצב הערבות, הם מתחילים להקרין זאת החוצה כך שאי אפשר לעצור זאת יותר. זה נקרא הפצת חכמת הקבלה האמיתית. לכל אחד תהיה אפשרות לבוא, לראות, לדעת, לבדוק אם זה מתאים לו או לא, ויכול להיות שהיום זה לא מתאים ומחר – כן.

כנס "קבלה לעם" העולמי צריך להדגים לנו מצב שאותו צריך להפוך למצב קבוע ולעלות יותר ויותר. זאת תהיה השפעת הסביבה על האדם, שעלינו ליצור. אם הסביבה קובעת את כל העתיד שלך ואת מהירות ההתקדמות הרוחנית שלך, אז עליך לדאוג לחיזוק הסביבה בלבד כדי שהיא תעורר אותך כל הזמן ותמשוך אותך קדימה באוזן. אז בוודאי שתגיע לכנס, כי על חשבון מה אתה יכול להתקדם? – אינך צריך שום אמצעי אחר מלבד זה. אתה תגיע, אך עלינו לארגן השפעת סביבה כזו באופן קבוע! כי אין מניע אחר להתפתחות רוחנית!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הגלות והגאולה", 04:11.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest