חלק א': הנושא "השגת רוממות ה' על ידי הסביבה"
חלק ב': "זוהר לעם", פרשת "יתרו"
– אות קפ"ב, מאמר "ואתה תחזה סודי סודות"
חלק ג': תלמוד עשר הספירות, כרך ג', חלק ט', דף תש"מ, אות ח', אור פנימי, טור א', דבר המתחיל: "וזה אמרו, אינם חסרים משם"
חלק ד': שיעור בנושא עקרונות החינוך הגלובלי. עקרון מס. 1 – הטבע מאוחד, אנחנו מנוגדים לו
שיעורים נוספים במדור: שיעור הקבלה היומי
*** ואם מעל… זה גבוה מדי… מדי מכדי להשיגו…?
*** היום אנו יודעים מהמדע הפיזיולוגי – שהריגה לא נכונה, או צורות חיי מסויימות וכו' – הם מיבאים הרעלות בגוף האדם או תיפקוד לקוי של מערכת כזו או אחרת.
* כך שבסיכומו של דבר – נראה שהתורה וצורות הניצוות של התנהגויות ופעולות גורמות לנו בסה"כ שימור גופני(שהתורה שומרת על בריאותינו…)
* כיצד להניח זאת ליד ההסבר שלך הלילה לגבי… כבוד – כלפי הקורבן בזמן הריגתו וצורת גדילתו מצד האדם בלבד.
* האם זה אומר שהמון תחומי מדע – נצטרך להעביר לדור הבאה כדי לראות את כתוב במערכתיות יתרה, או שידע זה כלל לא רלוונטי בחינוך שלנו???!!! * או שכל זה סתם פילפול ובילבול חסר תועלת?…
*** האם הסדר הנכון בהתפתחות – הוא:
# להיטיב לנבראים…
# להיטיב לבריאה…
# להיטיב לבורא…
* וכמה, ואם בכלל, זה נחוץ להרגיש את ההבדלים שבהם…???
*** הקבוצה נותנת כוח \ אבל הקבוצה גם לוקחת כוח…:
* אז מאיפה לשאוב את הכוחות הדרושים ע"מ להתגבר על סוג של הכרת הרע כלפי הקבוצה, אם אותם הכוחות כבר לא קשורים אליה, עד כדי ההפך הגמור של זה!!!???
*** מה הבדל בין שכל… לזיכרון…?
### לא משנה מה אנו עושים – אלא משנה איך אנו מתייחסים לזה…###