דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תחזירו לי את הרצונות שלי

תחזירו לי את הרצונות שלי

הסביבה היא לא הפרצופים של בני האדם וגם לא הגופים הפיזיים שלהם, אלא זהו הרצון, הכוח שאני מקבל מהם. ואז הרצון הזה הופך לשלי, ומצטרף אל הנקודה שבלב. אם אני מסוגל לקבל מהם התפעלות על גדלות ההשפעה, הבורא, המטרה הרוחנית, הרצון להשפיע, אז יש לי הזדמנות יחד איתם לעורר בתוך הרצון הזה את כוח האור, שנמצא שָם בסתר.

ואז, תחת השפעת האור, הרצון הזה מתחיל להיתקן, כלומר, במקום הצד ההפוך הוא מתחיל להראות לי את הפרצוף הרוחני של תכונת ההשפעה, ובו אני מגלה את החיים שלי באור ההשפעה. וזהו גילוי העולם הרוחני, גילוי הבורא לנבראים.

לכן הבורא נקרא "בורא", מלשון "בוא וראה", כלומר כל מה שקיבלתי באותם הרצונות שאספתי מהסביבה. הסביבה היא הרצון שלי עצמי, שרק נראה מהצד ההפוך שלי, ולכן כביכול שייך לאנשים אחרים.

אני קיבלתי מהם את הרצון הזה והבנתי שהוא שלי עצמי, ולכן אני רוצה לצרף אותו חזרה אליי. אך הרוחניות בנויה כך שהאח"פ (החלק התחתון) שלי נמצא בג"ע (החלק העליון) של האנשים האחרים. ולכן אינני יכול להחזיר את האח"פ שלי, מבלי שאקבל את הג"ע של כל האחרים.

אם כך, רצונות הקבלה שלי חוזרים אליי כבר יחד עם רצונות ההשפעה הזרים, כלומר מתוקנים, ואני מצרף אותם אליי יחד עם אור החסדים שממלא אותם. ולכן, גדלות ההשפעה שניסיתי לקבל מהסביבה, היא הכלים הרוחניים המוכנים, הרצונות שבהם אני משיג את הרוחניות.

מתוך שיעור בנושא "השגת רוממות ה' על ידי הסביבה", 16.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ניצוץ אחד שמדליק אלפי נרות
הסביבה הרוחנית היא החממה של הנשמה
לפתח תצלום בהיר מנגטיב שחור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest