דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / שאלות של מתחילים 8

שאלות של מתחילים 8

photo_rav_gh70_015.gif

שאלה: אני בספק האם אתה הוא שעונה על השאלות בבלוג, ובכל זאת אשאל שאלה. יותר מחצי שנה אני מנסה ללמוד קבלה, אני מרגיש שאתה אומר את האמת, מרגיש שהחוכמה הזאת נחוצה לי מאד, אך אני מתעצל… מה לעשות עם זה?

תשובה: לעשות כל מה שאפשר כדי לבוא לקונגרס העולמי שלנו מ- 2-4 בפברואר בגני התערוכה.

העצלות, דרך אגב, היא התכונה המועילה ביותר! אם כולם היו מתעצלים, העולם היה טוב יותר. כל הנזק הוא מכך שבני אדם עושים תנועות מיותרות שאין בהן צורך. כמו שנאמר בחוכמת הקבלה: "שב ואל תעשה עדיף!", כי הכרחיות היא מה שהאדם עושה מתוך הכרח, ורק ההכרחי הוא המועיל באמת. כך בכל דבר, כל הנזק הוא מהמותרות. בטבע אין מותרות.

על מנת לעשות תנועות (פיזיות, מנטאליות וכו') נחוצה אנרגיה. היא מופיעה כשיש רצון, הרצון מופיע כאשר נמצאת המטרה הרצויה. המטרה והרצון אליה מופיעים תחת השפעת הסביבה, במקרה שלנו – הקבוצה. לכן, בבחירת הסביבה טמון חופש הבחירה שלנו, בחירת המטרה ורכישת האנרגיה למימוש הדבר הרצוי. את הסביבה החזקה והנכונה אתה תרכוש על ידי השתתפותך בקונגרס!

מידע והרשמה לקונגרס – בבלוג הקונגרס.

שאלה: גיליתי את חכמת הקבלה ממש לא מזמן. לפני כן, לא יכולתי למצוא את עצמי, למרות כל השגשוג ברמה הגשמית. כשהייתי נשאר עם עצמי, הייתי חש ריקנות.
בזמן לימוד חכמת הקבלה עברתי הרבה חוויות רגשיות שונות, החל מפחד וריקנות פנימית ועד להבנה של ההיגיון המופלא שעומד מאחורי חכמה זו. מדהימה אותי ההרגשה כאילו אתה מעביר את ההרצאות באופן אישי בשבילי.

תשובה: כיוון שכל אחד מאיתנו מרגיש בתוכו, בתוך הרצונות שלו, בחוויות הרגשיות הפנימיות ביותר שלו, נדמה לו שהמורה לקבלה יודע את מצביו ומדבר אליו באופן אישי.

שאלה: כאדם המסתובב בסביבת הארגון שלכם במשך שנים רבות, איני מבין מדוע עלי להתגבר על עצמי ולהיפגש איתכם גם במובן הפיזי? הרי, אני בטוח שיש עוד מאות אנשים כמוני, שלא קשורים איתכם באמצעות הפצה, קונגרסים, קבוצות וכו', אלא עוקבים באופן פאסיבי אחר התפתחות השיטה.

תשובה: הבעיות הגדולות (האגו) יביאו אותך, לא רק אל לימוד השיטה (לשנות את החיים בשינוי של עצמך), אלא גם אל מימושה (על עצמך). בינתיים, אתה נמצא בתהליך של הצטברות הרצון.
בכל מקרה, עדיף לעשות את הצעד בעצמך. אחרת שנות החיים המוגבלות לא יספיקו לך לעשות את התיקון, ולצאת תוכל כפי שנכנסת, רק כאשר תרכוש משהו בעצמך. כל זה צריך להיות מתוך החלטתך החופשית.

שאלה: האם יש טעם ללמוד קבלה ולצפות להתקדמות רוחנית, אם אני לא משלם מעשר ולא עושה הפצה, כיוון שהחברים שלי אינם מתעניינים בקבלה? האם במקרה כזה אני אקבל איזושהי תועלת מן הלימוד, או שכדאי שאפסיק את הלימוד? מאד מבקש לענות על שאלותיי.

תשובה: בכל אופן כדאי ללמוד. מעשר, השתתפות בקבוצה והפצה נלווים ללימוד, אך אינם מבטלים אותו. בכל אופן האור פועל עליך בהדרגה. וחבריך יצטרפו אליך בקרוב.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest