דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 127

שאלות ותשובות – 127

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: לפני חודשיים אני במקרה קראתי על ספר הזוהר, מצאתי אותו, ומזה כבר כמה ימים אני קוראת – קוראת – קוראת, ומרגישה שאיני יכולה שלא לקרוא. אני פניתי לבית הכנסת המקומי ושאלתי אם יש כיתה בה לומדים את ספר הזוהר, והאם אני יכולה להצטרף. על כך ענו לי שקבלה זהו מקצוע לגברים, ואשה אינה יכולה ללמוד אותו. אני קראתי הרבה מתוך הבלוג שלך, אני צופה בשיעורים דרך האינטרנט. תהיה נחמד, תציע לי, כיצד אני יכולה להבין וללמוד יותר את הזוהר, והאם באמת זאת חכמה לגברים בלבד?

תשובה: הבנת הזוהר היא אינה הבנה חיצונית של מושגים ומילים, זו תמיד תוצאה פנימית של עליה רוחנית למדרגות החדשות. העלייה ניתנת לאדם באותה המידת שהוא גורם לחזרתנו למצב של נשמה אחת כללית. לשם כך אנחנו משתמשים בשיטת הקבלה: לימוד, עבודה בקבוצה, הפצה. לגברים, אקטואליים יותר חלקים מסוימים של השיטה, לנשים חלקים אחרים. תמצאי לעצמך במה את יכולה לקחת חלק פעיל בעבודתנו המשותפת.

הזוהר קיים לכולם, מכיוון שכולנו חלקים מאותה הנשמה, ללא כל השתייכות מסויימת. לקריאת הזוהר וללימודו מביאים את האדם כפי שהביאו אותך – בצורת בחירה חופשית.

שאלה: אני רופא וטרינר והייתי רוצה לברר, האם הקבלה מסבירה את תפקיד גידול הבקר לאדם, וכיצד זה יראה לאחר גמר התיקון המלא שלנו? האם אפשרית אופציית "גידול בקר קבלית"? אם כן, אני בשמחה הייתי חוקר את התחום החדש הזה.

תשובה: אנחנו עכשיו לא יכולים לתאר לעצמנו כיצד יראה העולם לאחר גמר התיקון. ישתנה היחס לכולם, כולל לבעלי החיים, אך כיצד זה יהיה אנחנו לא מבינים. בינתיים גידול בקר נחוץ לייצור מוצרי מזון ולשאר הדברים שנחוצים לאדם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest