דף הבית / קבלה לעם / שאלות ותשובות / שאלות ותשובות – 38

שאלות ותשובות – 38

תשובות של מרצים ממכללת "קבלה לעם" לשאלות של קוראי הבלוג שלי בשפות השונות:

שאלה: אני בן 32, בחיי המקצועיים ניסיתי מספר רב של כיוונים… להגיד את האמת, כל מקום הוא מעט מעל הממוצע, אך לא יותר מכך. אך הרגשת הסיפוק שזה "שלי" לא נוצרה. כיצד אני יכול למצוא את עצמי בחיים האלה? כיצד קובעים מהו תפקידי המקצועי? אם אני תא בגוף, מה התא הזה צריך לעשות?

תשובה: האושר העילאי של התא הוא לא בסיפוק שהוא תא טוב בכבד, שהוא נמצא במקומו, אלא בכך שהוא פועל לטובת הגוף כולו. לכן בזמננו קשה כפליים לאנשים שרוצים באמת למצוא את מקומם בחברה בדומה לך. קודם כל, רבים מקבלים בהבנה שהרמוניה בחיבור בין האדם לחברה היא לא במימוש המקצועי של האדם. כי בחברה האגואיסטית זה לא יביא אושר לחברה ולאנשים. החברה המודרנית אינה גוף טבעי חי, אלא מערכת מלאכותית שפועלת לטובת מטרות זמניות, דמיוניות ונעלמות. אנחנו עדיין תופסים את שאלת המימוש העצמי במושגים שהחדירו לנו באמצעות החברה האגואיסטית. אנו שוכחים שלשאוב מים עם דלי מחורר, זה אינו עיסוק מועיל ביותר. שנית, הרוב עדיין לא גילו את העובדה שיש רק דבר אחד שאדם יכול לתת לאחרים ולחברה וזה הכרת חוק הטבע, ההשפעה. אם היחסים בין האנשים, היסוד לחברה, יתבססו על השפעה, החברה תקבל כוח מהטבע עצמו. תעלמנה מעצמן המטרות המלאכותיות, וכמו כן תעלמנה בעיות שנגרמו כתוצאה מהאגו. החברה תהיה גוף חי. למען בניית גוף כזה שיספק לחיים משמעות, כדאי לעבוד.

שאלה: לא מזמן אני קראתי את אחד מספריך. נודע לי שגם אתה נולדת בויטיבסק, כמוני. מדוע אתה לא פותח מרכז "קבלה לעם" בעיר מולדתך? יש לי רצון חזק ללמוד את החכמה הזו, אך לצערי אין לי אפשרות.

תשובה: ההחלטה על פתיחת מרכז "קבלה לעם" בעיר זו או אחרת אינה מתקבלת "מלמעלה", אלא זו יוזמה "מלמטה". בהנחה שיתאספו בויטיבסק מספר אנשים שרוצים לארגן מרכז, נשמח לעזור.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest