שאלות בדרך – 19

photo_rav_gh70_066.jpg

שאלה: מאז שהתחלתי ללמוד קבלה אני חווה שינויים ללא הרף. יש לי הרגשה כאילו תלו אותי באוויר. אינני יכול להבין היכן נמצא החוט הדק הזה שאפשר לתפוס בו ולצאת לעולם הרוחני, עולם ההשפעה?
תשובה: באוויר, שם בדיוק הוא נמצא – גבוה יותר, מעל ומחוץ לאגו שלך!

שאלה: איך אפשר להיות בטוחים שאנחנו נוהגים נכון, אם מפעם לפעם האור מראה לנו את התחבולות של האגו הערמומי, שיכול להטות אותנו בחשבונות, של "מה לי ומה לבורא"?
מה לעשות, איך לעקוף מכשול כזה?
תשובה: בזמן קריאת החומרים, ובזמן מגע עם התלמידים המתקדמים, תוכל להרגיש את תכונותיך ולנתח את מחשבותיך.

שאלה: איך אפשר לדעת שיש התקדמות לפני מעבר המחסום והכניסה לעולם הרוחני? האם קיימים מצבים מוגדרים מראש, שאותם כולם עוברים? איך מגיעים למצב שנקרא "ייסורי אהבה"?
תשובה: ההתקדמות מתרחשת רק מתוך פעולת האור. האינטנסיביות של פעולתו תלויה במאמציך כלפי הקשר בקבוצה וההפצה, זאת אומרת כלפי הקשר עם האנושות, בכל מקום שהייתה בו שבירה והתרחקות.

שאלתה של אורנה: מזה שנתיים שגיליתי את שיעורי הקבלה שלך. קראתי את הספרים שלך. אני לא מצליחה לקבל באהבה את כל הסובבים אותי (במיוחד בעבודה), אני חושבת שלפעמים זה נעשה יותר גרוע. אני יודעת שזה לא בסדר, אני מנסה לחבר את התמונה הכללית ולחשוב על כולנו כגוף אחד, אבל הלב לא נותן לי. למה? האם אני כל כך רחוקה מהדרך הנכונה ?
תשובה: האור המתקן עדיין לא פועל בצורה מספקת. מלבד זאת, את לא צריכה להיאבק עם עצמך ולנסות לבנות יחסים רוחניים בעבודה. את יכולה להיראות כמו שאת, מוזרה.
הקבלה ממליצה לגלות את השתוקקותנו רק לחברים הרוחניים שלנו. ראי מאמרי רב"ש על הקבוצה.

One comment

  1. שלום רב, אם אדם נאלץ להשקיע את זמנו ברכישת מקצוע , האם יהיה נכון מצידו להכניס תכנים קבליים בכל דבר שהוא נוגע בו , ובכך לנסות לנטב את רכישת המקצוע לקבלה ? היינו גם כאשר נאלץ להתעסק בדברי חול לנסות לנצל את זה כבר לקודש- להפצה ?

    האם הוא יכול בכך בדרך עקיפית לתרום לחברה בינתיים ?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest