דף הבית / משבר עולמי / רצח במרכז קליטה של פליטים בשבדיה  

רצח במרכז קליטה של פליטים בשבדיה  

הערה: שבדיה מזועזעת מרצח שביצע נער בן 15 מהגר, בדקירות סכין, של עובדת במרכז למבקשי מקלט לצעירים שבו שהה.

זרם הדיווחים על תקריות תכופות של תקיפות המהגרים הולך וגובר, נשים מתלוננות למשטרה שהן לא יכולות לעבור בשקט ברחובות, אך המשטרה והרשויות מעלימות עין. שבדיה של היום כבר לא מה שהיתה.

תשובתי: כל זה קרה כבר בעבר. מצב כזה מתאפשר כאשר השלטונות משתיקים את מה שבאמת מתרחש בחברה ואם נדרש אף בכח, סותמים את הפה לכלי התקשורת ואז העם לא יודע מה מתרחש באמת. הם רואים שפה ושם קורה משהו, ובעצמם פוחדים לצאת לרחוב, אבל כשהכול שקט ורגוע כביכול, זה המצב הגרוע ביותר! מפני שלא נעשית שום פעולה נגדית, כתגובה לתקיפות המהגרים. זה גורם להצטברות לחץ עצום, פחד גדול וחוסר אונים בעם השבדי, שמזועזע ממדיניות הממשלה המתמשכת, בעוד מיליוני מהגרים נוספים עומדים לפרוץ את הגבולות.

אפשר לראות בסרטים דוקומנטריים בלתי רשמיים שהתפרסמו ברשת האינטרנט, איך פורצים לאירופה המוני בני אדם ועושים שם דברים נוראיים, פשוט לא ייאמן מה שמתרחש שם! ולכן העצה הראשונה היא לא להשתיק את התופעה, אלא חייבים להביא אותה למודעות הציבור ולפרסם הכול בגלוי. מדיניות ליברלית לא יכולה להזיק לעם, גם סוציאליזם לא יכול להזיק לעם, רק מדינה שלא מתפקדת כמדינה יכולה להזיק לעצמה ולעמה!

כל מדינה, כפי שכתב לנין, היא מכשיר של שליטה ודיכוי, שמחזיק את האוכלוסייה ביד נוקשה לטובתה, במטרה לעשות סדר, ולכך נועדו הגופים כמו הפרלמנט ואמצעי התקשורת. אבל נראה שאירופה היום לא משתמשת בכל האמצעים, אירופה שפרחה בשעתה בצורה נפלאה, גוועת, ולכן מגיעים כעת הפליטים הברברים וטורפים את כל מה שנשאר שם. אין כבר מה לעשות נגדם, הם ימשיכו בפלישה ואירופה לא תוכל להגן על הגבולות שלה בנשק חם.

שאלה: כלומר שבדיה סומכת לחינם על כוחות המשטרה והצבא?

תשובתי: כן, שום דבר לא יעזור. הפליטים ימשיכו להגיע לאירופה בכל הדרכים האפשריות, ואין מדינה שיכולה לעמוד על הגבול ולפתוח באש על אנשים שנושאים ילדים. המצב חסר תקווה, ואירופה היא שהביאה על עצמה את גורלה, מפני שלא יכול להיות קו ימין ללא שמאל! הכול צריך להיות מאוזן: כוח ונדיבות, חיבה וגסות רוח, כל  התכונות צריכות להימצא באיזון, ואסור להשמיד אף אחת מהן. הן צריכות להתלכד במרכז המעגל, על ידי ההשפעות ההדדיות שלהן על החברה. כאשר מסלקים ולו אחת מהתכונות, מופיעה התכונה הנגדית שלה.

שאלה: האם יש מוצא כלשהו מהמצב?

תשובתי: בראש ובראשונה עליהם לבודד את את המדינה כמה שיותר, לשקם במהירות את כל הגבולות עם כל המדינות הסובבות, ולאפשר כניסה למדינה רק דרך מעבר הגבול. עליהם לחשוף את כל מה שנעשה על ידי המהגרים בשבדיה ולהביא זאת לדיון ציבורי. הממשלה חייבת להשתמש בכוח דעת הקהל של העם דווקא!

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 26.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest