דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סכנת התייצבות פרונטאלית מול הטבע

סכנת התייצבות פרונטאלית מול הטבע

laitman_75_70.jpg

העולם פוסע לתוך תקופת התפתחות איכותית חדשה, והמובילה בהתפתחות החדשה הזאת הופכת להיות ישראל. עד עכשיו זה לא היה קיים, מפני שהיינו נמצאים בתקופת "הגלות", ואילו עכשיו מגיע זמן של "הגאולה".

"הגאולה" מסמלת השתוות לבורא, התקרבות אליו וגילויו, גילוי חוקי הטבע והשׂגת הרמוניה עימו. לקבל לביצוע את כל החוקים העליונים, זה אומר לגלות את הטבע. בחברה האנושית ובתוכנו כל החוקים האלה צריכים להתחיל להיות מיושמים בזכות המאמצים העצמיים שלנו. כלומר, אין לנו צורך לעבוד עכשיו יותר על שום דבר, חוץ מההשתוות שלנו לטבע, לבורא.

ואילו אנחנו הולכים לכיוון ההפוך ולא רוצים לשמוע! וזה המקור לכל האסונות. כי הרי קודם הייסורים התגלו בצורה פשוטה, כדי שניתן יהיה פשוט לדחוף אותנו במקצת קדימה. והיום הם כבר פועלים בכיוון ההפוך לנו, נגדנו! בעבר הייסורים היו כמו זריקות קטנות מאחור, שסובבו אותנו לכיוון הנכון ודרבנו אותנו להתפתח מהר יותר. אך הם היו יחד עם ההשתוקקות העצמית שלך, רק זירזו אותך, כמו החמור שדוקרים אותו על ידי מקל חד מאחור.

ועכשיו, איפה שלא תנסה לפרוץ ולהתפתח, הטבע יוצא לקראתך ומכה לא מאחור, אלא היישר במצח. אתה רוצה להמשיך בדרך הישנה? – זה לא ילך! אתה תזמין על עצמך יותר ויותר בעיות, אז "שב ואל תעשה עדיף"… כלומר, אנחנו צריכים לעבור לתיקונים. וישראל בעולם הזה הם הנציגים של התיקון, מאחר והם בעל שיטת התיקון. לכן ישראל יחוו יותר ויותר צרות, אם לא נתקדם בצורה הנכונה.

אך כאן הכול תלוי בנו! ובזה שאנחנו רואים את האסונות שמתרחשים, צריך קודם כל להוציא מסקנות נכונות, אלו הם לא סתם "אירועים מקריים", אלא בטבע הכול מקושר זה עם זה, ולכל דבר יש סיבה. אם אנחנו נכנסים להתייצבות פרונטאלית מול הטבע, מה שלא היה אף פעם קודם לכן, עלינו להזדרז עם התיקונים. במקום ניגודיות, להגיע להשתוות ולבצע מה שהבורא, הטבע, רוצה מאיתנו: להשׂיג הרמוניה, חיבור בינינו, כאיש אחד בלב אחד, להגיע לאהבת אחים.

ואם נשׂיג זאת, אז כל האסונות ייעלמו, וכל העמים יתחילו לתמוך בישראל. נהפוך למרכז תיקון העולם. אם קיימת בעולם שנאה כלפי ישראל, אז זה רק מפני שאנחנו בעלי שיטת התיקון, אך איננו מיישׂמים אותה במהירות הרצויה ואיננו מפיצים אותה בכל העולם.

מתוך שיחה מיוחדת על האסון בכרמל והאיזון בטבע, 03.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מבקש עבור כולם וגם עבורנו…
נקווה…
המכות האחרונות של פרעה מודרני

One comment

  1. טל פליקסברודט

    שנממש את מטרתינו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest