דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מבקש עבור כולם וגם עבורנו…

מבקש עבור כולם וגם עבורנו…

שאלה: מה עלינו לעשות בצורה פרקטית, כדי לעמוד מול מכות הטבע, כדוגמת האסון בכרמל?

תשובתי: הדבר היחיד שדרוש לנו היא כוונה משותפת, איחוד במחשבות, כדי שהחברים שלנו בכל רחבי העולם יחשבו כיצד החיבור שלנו זה עם זה, יעזור לסלק את כל האסונות בעולם, שביניהם נכללת גם כן השׂרפה הנוראית שמשתוללת כעת בישראל.

צריך לכלול את הבקשה העצמית שלנו לבקשה כללית עבור כל העולם, כך שמתאחדים עם כל הייסורים של כולם. רק כך זה פועל: אם אתה חושב על כולם, אתה יכול בסוף לכלול גם "אותנו". לא את עצמך! זה הדבר היחיד שיכול לעזור. לא ניתן להילחם עם האסונות או המשבר בשיטות הישנות, כשאתה מוצא את עצמך מול האור העליון הפועל נגדך. אנחנו עוד נראה כיצד יחזור המשבר הכלכלי, שאותו ניסו לכבות בכל האמצעים, ויתפוצץ פי כמה פעמים חזק יותר מהקודם. וכך גם בכל השאר. אנחנו לא נוכל בשיטות הרגילות להסתדר עם הבעיות האלה, רק לטשטש אותן לזמן מה, כדי שאחר כך הן תפרוצנה בעוצמה גדולה יותר.

כי התיקון אפשרי רק על ידי קירוב הלבבות, רק על ידי חיבור. העולם צריך להפוך לגלובלי. כוח הפועל עלינו מלמעלה, מקיף ונועל אותנו מכל הכיוונים בכך שמתגלה ככוח אחד גלובלי. ואנחנו מרגישים שהאנושות הופכת להיות כגוף אחד, איפה שכולם מחוברים זה עם זה. עוד נראה שהאסונות האלה בעצמם יכריחו את האנושות להתחבר. עכשיו יגיעו כבאים מכל רחבי העולם לישראל לעזור להיאבק באש, מחר יקרה משהו במקום אחר וכל העולם ירוץ לשם, אחר כך למקום חדש. וכך על חשבון האסונות הטבע יחייב אותנו להתאחד ולהבין שאנחנו זקוקים לעזרה של זה לזה.

הטבע יהפוך להיות כל כך עוין, שכבר לא יהיה לנו זמן לחשוב כיצד להילחם זה בזה. אם לא נרצה בטוב, אז הבורא יכריח אותנו בכוח. המצב יהפוך להיות כל כך רציני, שאף עָם לא יוכל להילחם ביחידות עם אסונות הטבע, כולם יצטרכו לעזור לו. ואז פתאום כולם יבינו שצריכים להיות יחד. אחרת פשוט לא ניתן לשׂרוד. בפני האיום של המוות, כולם יתאחדו. אך למה לנו לחכות לזה, אם אפשר ללכת בדרך הטובה…

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "בחירה חופשית", 03.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
נקווה…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest