דף הבית / אקטואליה / סימון מוצרים ושנאת ישראל (חיים חדשים – 649)

סימון מוצרים ושנאת ישראל (חיים חדשים – 649)

מה הסיבה לחרם על מוצרים מישראל, מדוע תחושות השנאה של העולם כלפינו יתגברו בעתיד וכיצד ניתן להפוך את תחושות השנאה הללו לאהבה ותמיכה בישראל? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וטל מנדלבאום בן משה)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "סימון מוצרים ושנאת ישראל".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

בציבור הישראלי, יש גם מי שחושב שסימון המוצרים טוב, כי זה יקדם אותנו בתהליך השלום.

ככל שהעם יותר מפותח, כך חילוקי הדעות בו גדולים, וידוע כבר שכשפרצה בינינו שנאה, נחרבנו. לפני החורבן, המחלוקות בינינו היו לשם שמים, כלומר על איך נגדיל את החיבור. המחלוקת בין ימין לשמאל בישראל קיימת כבר יותר ממאה שנה, אף אחד לא מקשיב לשני.

ככל שהעולם מתפתח, כולם נעשים קשורים זה לזה. ואם היחסים לא טובים, נוצרת בעיה. כל בני האדם הם חלקים ממערכת אחת שנקראת "אדם". ישראל, מלשון לי-ראש, הם הראש. העולם מרגיש שאנו קובעים הכול, ולכן העולם שונא אותנו. השנאה הזאת בלטה בכל מלחמות ישראל.

אנחנו מצליחים לשרוד כי רק אנחנו מסוגלים להתחבר זה לזה, ולהביא לעולם את הכוח המחבר.

סימון המוצרים מישראל זה צעד ראשון בלבד, כל דבר שיוצע נגדנו יתקבל בברכה בעולם. אם נמשיך להילחם איש באחיו כאן בארץ, העולם יקום עלינו יותר ויותר.

חכמת הקבלה מתגלה היום כדי ללמדנו להתחבר, ואז העולם ירגיש שמכאן בא שפע. אפילו השכנים, שכיום שולחים את ילדיהם לרצוח אותנו, יירגעו. אנחנו קובעים את מבזק החדשות הבא.

שום דבר לא יעזור לנו, מלבד החיבור בינינו. גם אם נחזיר את כל שטחי ארץ ישראל, השנאה תימשך. רק אם נלמד להתחבר מעל כל חילוקי הדעות שבינינו, כולם יתחברו אלינו בטוב.

תוכניות קודמות:
לצאת מעצמי לחיים חדשים (חיים חדשים – 648)
התפתחות האדם למימד הבא (חיים חדשים – 647)
האידיאולוגיה היהודית-ישראלית (חיים חדשים – 646)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest