דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / להקשיב לתחזיות של המקובלים

להקשיב לתחזיות של המקובלים

שאלה: לפני עשר שנים התרעת על ההגירה של הערבים לאירופה ועל מה שיתרחש בישראל ובעולם, אבל אף אחד לא האמין. עכשיו אתה מקווה שיאמינו לך?

תשובתי: עכשיו כולם רואים שזה כך. אם תפתח את הרישומים הישנים שלי, מלפני 15 שנה, תראה שכתבתי על מה שיהיה עם הקהילה האירופאית, עם רוסיה ואמריקה, עם האביב הערבי. לפני עשר שנים במוסקבה, בראיון לטלוויזיה, הצהרתי בפומבי שהעולם הערבי יאכלס את כל אירופה, ויביא למצב שאפילו לא רציתי לדבר עליו. והנה אנחנו רואים זאת בעצמנו, בשביל מה לי להיות נביא ולדבר על דברים רעים? באופן כללי אפשר לדבר על מה שצריך לתקן, אבל באופן פרטי, לא כדאי.

אבל על העתיד אומר לך, שגם האירופאים וגם הערבים שאיכלסו את אירופה, יפנו נגד ישראל ויבואו לקראתנו כמו במסע צלב. כמה שלא נשתדל להיראות טובים בעיני אירופה, השנאה גדֵלה ותמשיך לגדול. ביחס לזה, האירופאים יעמדו לגמרי לצידם של הערבים, לא יישאר אף אדם שיהיה בעדנו, כמו בזמן גרמניה הנאצית. שום דבר לא יעזור לנו. ברמת העולם הזה אנחנו מפסידים הכול! אנחנו יכולים לנצח רק ברמת העולם העליון. אתם רוצים, אני מזמין אתכם. לא רוצים, תהיה בעיה. לכן אנחנו צריכים להפיץ בקרב העם את הידע אודות חכמת הקבלה, כדי שאנשים יגלו וידעו מה היא קוראת לנו לעשות ואיזה שכר היא נותנת עבור זה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול עובד באמת", 28.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest