דף הבית / משבר עולמי / נשיא בלארוס בעד שולחן עגול

נשיא בלארוס בעד שולחן עגול

הכרזתו של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: "כוחנו הוא באחדותנו. על עתידה של בלארוס צריך להחליט ולדון לא בכיכרות ולא על בריקדות, אלא בדרך של דיאלוג, של שיחה אנושית נורמלית. אני קורא ליריבינו הפוליטיים, לרוסיה ולנציגי האיחוד האירופי, לדון על המצב בבלארוס סביב לשולחן עגול.

אני, כעומד בראשה של בלארוס, מציע לכל אדם בר דעת שאוהב את ארצו, לשבת סביב שולחן עגול, ללא קשר למחנה הפוליטי שאליו כל אחד משתייך, להביט זה לזה בעיניים, ולבדוק בצורה ריאלית מי שווה מה ומה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב במדינה, במקום לרקוע ברגליים ולצעוק בכיכרות.

רוצים להילחם ולהיאבק? – בבקשה! תיאבקו בדיון פתוח, תוכיחו את צדקתכם, תָגנו על נקודת המבט שלכם. אבל לא דרך פוגרומים ולא עם נשק ביד. מעשים מהסוג הזה ירוסנו מייד, כפי שקרה לא מכבר במעוזי הדמוקרטיה".

תגובתי: העיקר להתחיל בצורה נכונה, ואחר כך לשמור על הכיוון: לדון באופן גלוי ופתוח, על בסיס חוקי הטבע העובדתיים, שמכתיבים לנו את הצורך והנחיצות להשיג הסכמה הדדית וערבות הדדית. ברגע שנצליח להתקדם בכיוון הזה, אפילו התקדמות מועטת, יתגלה השגשוג בחברה ובמדינה, לפי מידת ההידמות וההשתוות לטבע.
ידיעות קודמות בנושא:
סוד ההצלחה: ישיבה סביב שולחן עגול
חסרה רק אהבה
אי אפשר להמשיך לעבוד לפי התוכניות הישנות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest