דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / נשאים של הנגיף האינטגרלי

נשאים של הנגיף האינטגרלי

שאלה: מה ההבדל בין דיון, ביצוע או החלטה בצורה "עגולה" ו"קווית" (ליניארית)? מה זה אומר יחסי גומלין בין המאמצים הליניאריים ושילוב "עגול" בשיטה האינטגרלית?

תשובתי: זה אומר, שכולנו נמצאים ביחסי גומלין ליניאריים למען החיבור במעגל.

אני משקיע מאמצים שמכוונים לכיוון מרכז המעגל, כדי להתעגל, להיעלם, להתמוסס בו. בזה אני רוכש רעיון, מחשבה, רצון כללי משותף.

עכשיו אין בי שום דבר אינטגרלי. האינטגרליות נוצרת בחיבור בינינו. לכן המאמצים שלי הם ליניאריים.

שאלה: יש לנו אנשים שהתרגלו לקחת על עצמם יוזמה ולממש פעולות באופן אינדיבידואלי.

תשובתי: המימוש אינו יכול להיות אינדיבידואלי!

מתאסף צוות שצבר חיבור אינטגרלי, כוחות, חום מהקבוצה. הוא הולך ומעביר את ההרגשה הזאת של קשר הדדי למקום אחר, בכך שרוצה שטיפּת האיחוד המשותפת הזאת, שאותה הם יוצרים על ידי הרצונות והמחשבות שלהם, תזרום בהדרגה לאחרים.

מה העניין כאן של אדם בודד? מה הוא יכול לעשות לבדו? – הוא צריך להיות נשא של הנגיף האינטגרלי שלנו. ולא יותר מזה.

תאר לעצמך, כיצד הקרציות מטיילות בעזרת הכלבים. כל אחד מאיתנו, באופן כללי, צריך להיות כמו כלב שעליו יושבות קרציות, "נגיפים אינטגרליים", ומועברות מהקבוצה שלנו לקבוצה אחרת.

שאלה: אבל אין בי שום דבר אינטגרלי…

תשובתי: איך זה, שלא? אתה הרי נכלל בקבוצה! אם אין בך שום דבר אינטגרלי, אז אסור לך ללכת לשום מקום. אתה הרי תיכשל! ומה יהיה איתנו, מה יהיה עם אלה שאליהם באת? ייצא כישלון גלובלי כולל?

שאלה: נניח, שאנחנו התאספנו יחד, טוב ונפלא לנו. איך אנחנו יכולים לצאת ל- 99% של ההמונים ולהעביר להם את ה"קרציות" הנפלאות האלה?

תשובתי: צריך לסכם ולקבוע מראש איך ומה אנחנו עושים, ליצור תוכנית פעולות לפני היציאה להפצה, לדון עליה, לאשר אותה וליישמה.

למשל, לפני אחת היציאות מסוג זה אתה צריך לערוך לנו סדנה קטנה. אתה מספר לנו, נניח, על מה שאנחנו יודעים כבר מזמן, זה לא חשוב, למשל, על ההופעה הראשונה שלך, אתה מְתרגל עלינו את הסדנה הראשונה שלך. לאחר מכן, לאחר שאנחנו לחשנו לך הכול, צחקנו עליך, תיקנו אותך, אתה לוקח איתך כמה חברים ואתם הולכים להפיץ.

להפצה יוצאים לפחות שני אנשים, אבל רצוי שלושה ועוד יותר טוב ארבעה, תלוי לאיזו חברה אתם הולכים. אתם נושאים באותה האחריות, כלומר, כל אחד מהחברים יכול בכל רגע להחליף אותך. ואז אין לך מה לפחד, וגם לנו באופן כללי אין מה לפחד, כי למתקפה הלכו שלושה ארבעה מהחברים שלנו.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן" מס' 2, 17.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
נווה מדבר, שבו כל אחד פורח
לקראת חשיבה אינטגרלית
חינוך, החוק העיקרי של הזמנים המודרניים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest