דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ניקוי עצמי של הטבע

ניקוי עצמי של הטבע

שאלה: באיזה מקרה העולם שלנו יהפוך לעולם נקי מבחינה אקולוגית?

תשובתי: רק בהתאם לתיקון הפנימי שלנו, שתוך כדי התהליך הוא יחווה כל מיני שינויים ויהפוך להיות נקי מבחינה חיצונית בהתאם לניקיון הפנימי שלנו.

העולם לא יכול להיות טוב יותר מאשר אנחנו בפנים. לכן ככל שאנחנו מתפתחים יותר, ככל שהאגו שלנו גדל, כך יש לנו יותר פסולת. תסתכל מה נעשה מסביב! אני בטוח, שברגע שאנחנו נתחיל לנקות את עצמנו, אז הטבע יתחיל לבצע ניקוי עצמי.

שאלה: אתה מאמין בניקוי עצמי?

תשובתי: אני לא מאמין, אני יודע שכך זה יהיה. השינוי הפנימי שלנו יביא לכך, שאנחנו נתחיל להשתמש בטבע רק במידת הצורך, בצורה רציונלית, והוא ישתקם בהדרגה עד למצב בתולי.

אנחנו נעביר דרכנו (דרך דרגת "אדם") את הכוח של האור העליון לדרגות החי, הצומח והדומם של הטבע, והם כולם יתוקנו ויעלו עד לדרגת השלמות המוחלטת. את זה לא ידעו אפילו אבותינו הקדמונים, מפני שתמיד פעלו באופן אגואיסטי. ואנחנו על אחת כמה וכמה לא מבינים מה זה.

לכן, לפני שהעולם הזה ייעלם מההרגשות שלנו, אנחנו צריכים להביאו למצב המושלם, בזה שנחווה את הירידות והנפילות הנוכחיות ונתחיל לעלות כלפי מעלה לפי פרבוּלה. בהתאם לזה יחד איתנו יתנקה ויעלה הטבע הדומם, הצומח והחי, שתלוי לחלוטין בנו ללא שום חשבון עם עצמו.

אפשר רק לתאר, באיזה אופן "ונמר עם גדי ירבץ וילד קטן רודה בם". למרות שזה נאמר בצורה של משל, אבל כך זה באמת יהיה. כלומר הטבע של העולם שלנו ישתנה בהתאם לטבע האדם.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 12.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חוסר סדר בטבע, או בי?
האקולוגיה מתחילה באדם
לידתו של העולם החדש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest