דף הבית / משבר עולמי / משבר בכל המדינות

משבר בכל המדינות

photo_rav_gh70_123.jpg

שאלה: מנהיגים רבים ברחבי העולם מנסים להציג תמונה אופטימית הרבה יותר מהמציאות הקשה של האדם הפשוט. מה דעתך על כך?

תשובה: פוליטיקאי שאומר "המשבר אצלם ולא אצלנו", אומר זאת מתוך חוסר הבנה. הוא אינו מבין שעולמנו אינטגראלי (מערכת משולבת שלמה).

העולם הוא שלמות אחת. התלות של כל מדינה בהתפתחותן של המדינות האחרות ברמת התעשייה והכלכלה, גורמות לכך שכל דבר המתרחש באחד מחלקי המערכת משפיע על המערכת כולה, אך לנו לא ידוע באיזה כיוון ובאיזו עוצמה.

אנחנו לא יודעים את המבנה האמיתי של כל מדינה וכל עם במערכת הכללית של הנשמות. המשבר התחיל מהכסף שהוא הדבר המשותף שמחבר את כל האנושות. בקרוב נגלה את הקשר ההדדי הקיים בכל דבר! אפשר רק לייעץ לכולם, מהממשלות ועד לאזרחים – אל תעשו דבר נגד האחרים, תורידו את הגאווה, תוותרו ותעזרו.

זה לפחות יכול לפעול נגד המשבר!

One comment

  1. בזמן של רדיפה אחרי הון, הגדרה של כסף כגורם מאחד תרבויות {צריכה}= =>{קידמה}, הלכה למעשה היא מוטעית. הכסף, לפי דעתי, הינו כלי שרת, והמהות מאחוריו הולכת ומשתנה עם הזמן וההתפתחות הטכנולוגית\…, האם ניתן לבצע, שלא במובן של עצלנות אלא של עשייה בונה, ללא תהליך של למידה מטעויות?

    האם אין העולם בו אנו חיים, מטעה אותנו לחשוב שיש בידינו עליונות על החומר?

    כיצד ניתן לחיות מתוך הבנה של הטבע, כאשר אנו מובדלים מהצומח והדומם מעצם היותנו חיות?

    האם ניתן להרחיב את הגדרת השייכות שלנו ליקום, בלי להשתמש במילים סתומות. אלא בשימוש בשפה טכנית, אותה ניתן לתרגם לשפה מדוברת? התשובה בגוף השאלה. כלכלה לא מתחילה בלי הגדרות מדויקות של מטרות ויעדים. האם התקופה בה אנו חיים מאפשרת לנו להגדיר מטרות ויעדים חובקי עולם, תרבויות ושוני מבני (DNA)? האם קיימת ביו-כלכלה? האם יתכן רב-קיום כלכלי בין חיות, צומח ודומם? 

    האם מים מלוחים הם מים…….? האם 80% מים הם בהגדרה מים……….?

    איך Eco\nomy/logy באמת עובד?

    אבן אחת שנזרקה לנהר <== אפקט פרפר==>מה הנזק    

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest