דף הבית / משבר עולמי / מעלה על כנפי הנשרים

מעלה על כנפי הנשרים

laitman_2009-05-27_8216_70.jpg

עכשיו לאחר "כנס הזוהר העולמי" 2010 בניו-יורק, אנחנו נמצאים כביכול בתחילת השלב החדש. הכנס עשה בנו שינויים משמעותיים, וכמו כן אנחנו מרגישים אילו שינויים מתרחשים בעולם באורם של כל המאורעות האחרונים. ובהמשך העולם יתחיל להרגיש יותר ויותר בעיות.

למעשה אנחנו חייבים להגיע למטרה הסופית. תארו לעצמכם שכל האנושות היא כמו רץ שנותנים לו מכות בדרך ומהמכות האלה הוא מקבל כוח כדי לרוץ עד לקו הסיום. אך הוא חייב לרוץ ולהשיג את המטרה.

הוקצב לו זמן להשגת המטרה, הוא חייב להגיע, אין לו שום ברירה ובחירה. הבחירה היחידה היא לרוץ ולרצות את המטרה, או להמתין למכות ולרוץ קדימה, לברוח מהן.

אך ישנה גם דרך שלישית: בזכות האיחוד אנחנו יכולים להזמין בתוכנו כוח שיעשה את העלייה אל המטרה הרבה יותר קלה. הוא ייקח אותנו על כנפיו, בדומה לנשר הלוקח את גוזליו, ויעלה אותנו כלפי מעלה!

אך הבעיה היא בכך שאיננו יכולים לזרוק את העולם ולעלות בעצמנו על כנפי הנשר הזה, הבינה. ואם אנחנו נחשוב על כל בני האדם וניתן להם את עצמנו, דווקא אז נתעלה! הרי כזו היא הניגודיות המדומה. העולם עומד ממש על סף התהום, ואנחנו חייבים לעזור לו לעלות על כנפי הנשר הזה…

מתוך הרצאה מיוחדת שנערכה בטורונטו, 11.05.2010

רשומות קודמות בנושא:
כל העולם תלוי בנו
האם כנס קבלי משפיע על תיקון העולם?
התרופה כבר החלה לפעול

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest