דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מזמינים אתכם לכנס המאורגן על ידי הבורא

מזמינים אתכם לכנס המאורגן על ידי הבורא

שאלה: הצלחנו לארגן את כנס "קבלה לעם" העולמי, כנס כזה גדול, האם זה מוכיח שאנחנו מתקדמים בדרך של האור (התורה), ולא בדרך של הייסורים?

תשובתי: כמובן! כי הרי מאפשרים לנו לגלות את חכמת הקבלה למעגלים כאלו רחבים, ובמקום כזה שנמצא בו כוח ההתנגדות הגדול ביותר (הקליפה), בישראל, במקום של חורבן בית המקדש, של השבירה הרוחנית. כל שאר העולם לא מתנגד כל כך חזק לחכמת הקבלה, הרי הוא יודע עליה כל כך מעט. אך דווקא בישראל קיימת כזאת התנגדות, כי הרי הוא היה פעם בדרגה רוחנית עם כוונת השפעה ואהבה לזולת, ואחר כך מהדרגה הזאת נפל לשׂנאת חינם, לכוחות הטומאה, ל"קליפה", לכוונה האגואיסטית. לכן דווקא כאן, בשטחה של ישראל, מקום גילוי הרע והטומאה הגדולה ביותר, והתיקון שלהם.

ועוד יותר גרוע, בירושלים, במקום של חורבן בית המקדש. והמקום הגרוע ביותר הוא "קודש הקודשים", המקום הקדוש ביותר בבית המקדש שהפך למקום של הטומאה הגדולה ביותר. לכן, זה שאנחנו מצליחים להעביר כנס כל כך גדול וידוע לכולם, שעליו הודיעו בטלוויזיה, בעיתונות, ואפילו בשלטי פרסומות ברחובות, ואנחנו מצליחים למשוך אלפי בני אדם להשתתף בו, זה אומר שמלמעלה משתמשים בנו כבאמצעי לגילוי הבורא לנבראים! והבורא מבצע דרכנו את הפעולות האלה בהשׂגת התיקון, שככל הנראה הגיע זמנו! אני רואה בזה רק את ידו המכוונת של הבורא, אנחנו בעצמנו לא היינו יכולים להרים את כל זה.

כמובן, שלפנינו לא רק דרך חלקה. הדרך אל השושנה (ראה "הקדמת ספר הזוהר", מאמר השושנה), אל המלכות, כולה רצופה בקוצים. לכן עוד נצטרך להיאבק על תיקון המלכות כדי להשיג את מצבה המתוקן – השושנה. ואנחנו עוד נגלה התנגדות להשתוקקויות שלנו לאיחוד כל העולם ול"ואהבת לרעך כמוך"…!

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על כתבי "הדור האחרון" של בעל הסולם, 07.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס הוא הכוח המחיה את הנשמה הכללית שלנו

One comment

  1. אילנית לוי

    ויש לנו הכול,מורה שמותאם לדורנו,ספרים(עם האור),אותנו-כל החברים היקרים שאיתם ביחד לאורך כל הדרך..,תמיכה של הבורא.אז ברצון מכוון ובאמונה שלמה,דרך הקוצים,יהיו אשר יהיו,עד הסוף!!!
    ערבות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest