נקרב את זמן הגאולה

laitman_2010-03-12_9584-70.jpg

מתוך כתבי "הדור האחרון" של בעל הסולם: ואם כל אומות העולם יסכימו לזה, אז יתבטלו המלחמות מן העולם, שהרי כל שיש ידאג כלל לטובת עצמם אלא לטובת זולתם, ואין מקום לזולתם. ותורה זו של השוואת הצורה היא תורתו של המשיח. ועל זה נאמר: "וכתתו חרבותיהם לאתים".

"המשיח" זה האור הגדול ביותר של "יחידה" שמגיע ומסוגל לתקן הכול. כשמופיע אצלנו רצון כזה חזק להשׂיג את גמר התיקון, האור הזה יתגלה בכל כוחו ויתקן את כל הרצונות. אך אפילו אותם האורות הקטנים שאנחנו מקבלים היום, היוצרים חיבור בינינו והמאחדים אותנו, המאפשרים לנו לארגן כזה כנס גדול, כל זה עזרה מלמעלה ולא הישׂגים עצמיים שלנו.

כל מה שאני רואה לפניי: חברים וכל העולם הזה, זוהי דמות של הבורא העומד לפניי, שמצטייר לי בצורה כזו. לכן, כבר עכשיו מגיע אלינו הכוח הזה שנקראת משיח, והוא מושך ומוציא את כל האנושות מהמדרגה האחרונה שלה, מהמצב האחרון אל גמר התיקון. אך בינתיים זה נקרא "חבלי משיח", גילוי כוח המשיח בעולם, המצב הראשוני ביותר מכל התהליך הזה של ה"לידה". או בדרך הטובה, או ברעה, על ידי ייסורים גדולים ומלחמות, או בזכות ההכרה העצמית והרצון להיתקן, אך בכל מקרה התיקון חייב להגיע לסיומו עם סיום של 6,000 שנה לפי הזמן של העולם הזה.

התקופה הזאת נקבעת על ידי שש הספירות של זעיר אנפין (ו"ק) ונחלקת לשלוש תקופות של 2,000 שנה כל תקופה, שזה מבטא את השפעתו של זעיר אנפין על שלושת העולמות בי"ע (בריאה, יצירה, עשיה). ולכן במשך פרק הזמן הזה אנחנו חייבים להשׂיג את התיקון. אך כבר מזמננו והלאה אנחנו נכנסים לתקופת המשיח, ולכן מתגלה חכמת הקבלה. לכן כבר היום, מבלי לחכות לסוף פרק הזמן שהוקצה, אנחנו יכולים לתקן הכול.

כפי שזה היה ביציאת מצרים שהתרחשה לאחר 210 שנים של גלות במקום 400 שנה שהיו צריכים לעבור, כך גם עכשיו איננו חייבים להמתין, עד שבלוח השנה יעברו 6,000 שנה. ברוחניות אנחנו יכולים לזרז את הזמן, למשוך את המצב הסופי וליישׂם אותו כבר עכשיו. זה אומר "שישר-אל", כלומר אדם המשתוקק "ישר אל הבורא", "מזרז" את הזמן, מקדם אותו קדימה. לכן כבר כאן ועכשיו אנחנו יכולים להשׂיג את זמן הגאולה וביאת המשיח, הכול תלוי בנו!

מרגע זה, כשהסתיימה ההכנה הנדרשת, החלו לצאת גֵנים של מידע, "רשימות" של התקופה האחרונה, והתגלה האמצעי לשימוש בהם: חכמת הקבלה וספר הזוהר, ולכן עכשיו הכול נמצא בידיים שלנו.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על כתבי "הדור האחרון" של בעל הסולם, 07.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מזמינים אתכם לכנס המאורגן על ידי הבורא
משיח לאנושות כולה
ממלכת משיח – רעיונות לתיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest