דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה לאחר גמר התיקון?

מה לאחר גמר התיקון?

מה לאחר גמר התיקון?

שאלה: מהי מטרת הבריאה? להפוך להיות כלי עצמאי, המקבל תענוג מהבורא? או שקיימת עוד איזו מטרה?

תשובתי: מטרת כל התיקונים היא להגיע לדבקות עם הבורא למערכת אחת יחידה. אני זה כלי, הוא זה אור, ויחד אנחנו מאוחדים זה עם זה. זוהי המטרה שלנו היום, גמר התיקון הסופי.

בזמן הבריאה, היינו מאוחדים על ידי כוח הבורא, ואחר כך הוא שבר את האיחוד שנברא על ידו, כדי לתת לנו אפשרות להרכיב אותו בעצמנו. כשנרכיב בעזרתו את הפסיפס, אנחנו נהיה דומים לו, נבין את התוכנית ואת המטרה, נבין את הבורא במה ששייך לבריאתנו: מה הוא רוצה מאיתנו וכיצד מתייחס אלינו.

המילה "בורא" אומרת "בוא וראה". אני בא ורואה, מגלה, מי הוא ומה הוא. וזהו גמר כל התיקונים. מה הלאה? – איננו יודעים. המקובלים רומזים, אך לא ניתן להבין את הרמזים שלהם, הרי אפילו את גמר התיקון הסופי איננו יכולים לדמיין לעצמנו.

מה זה אומר להיות כמו הבורא, להימצא באותה המדרגה, מעל לזמן, תנועה ומקום, להרגיש את המציאות האין סופית? – אינני קולט את החלק השני של המציאות, בכדי לדון ולחשוב על זה בכלל. מהרגע של גמר התיקון הסופי אנחנו נוהגים מנגנון מתוקן, נהיה מוכנים למשהו נעלה יותר. מדוע? – לא ידוע. תחכה קצת, נגיע ונדע.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 08.10.2010

One comment

  1. עלינו לזרז את הזמן,רוצה להודות לכל החברים שבכלי העולמי,שמתחברים לכלי אחד,בהשפעה ואהבה,השכינה הקדושה כמשכן לאור הבורא.מה יהיה אחרי גמר התיקון הכללי? סוף מעשה במחשבה תחילה, זה כבר לא עלינו,כך זה נראה.
    ערבות!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest