דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לתת לאגו בשיניים

לתת לאגו בשיניים

שאלה: מה זה אומר "לתת לאגו בשיניים"?

תשובתי: כל מילה של מקובל נובעת מהשגה רוחנית.

32 שיניים מסמלות 32 יסודות, התואמים ל- 32 זרמים של "אור חכמה" שיורדים מתוך השׂכל, מתוך ה"ראש" של ה"פרצוף" הרוחני, עוברים דרך השערות ובחלקים הפנימיים של הראש ומייצבים את חלל הפה והשיניים, כולל השיניים לטחינת המזון.

במילוי הרוחני יש מים ויש מזון. מים, זה "אור חסדים", ומזון, זה "אור חכמה". כדי לטחון את "אור החכמה", וזה מאוד לא פשוט כיוון שצריך לקבל על מנת להשפיע, קיימות 32 תכונות שנקראות "שיניים".

זוהי מערכת שלמה שממנה נהיה מובן למה אנחנו נבראנו בצורה כזאת, למה כוחות הטבע, משתלבים ביניהם בכזאת צורה כדי ליצור תכונות סופיות שבדרגה שלנו התממשו לשׂכל, מוח, ראש, צורות של פנים וכל השאר. מה גם, שהצורות הללו הן שונות אצל עמים וציביליזציות שונים.

כל זה נחוץ לנו! את כל זה אנחנו נגלה בדרך לתיקון שלנו. אין טעם ללמוד את חכמת הקבלה באופן מלאכותי, כי בזה לא נוכל לתקן את עצמנו.

32 שיניים, זה 32 מערכות תיקון של זרם חכמה עליון, לפני שהוא יוכל להיכנס לגוף, שבו קיימות הרבה מאוד מערכות: קנה נשימה, גרון, וושט, וכולי.

תפיסת המידע על ידי האדם צריכה להיעשות במידת הרגשתו, לא בהשגה שׂכלית, אלא הרגשות בתור רגשות. כי ילד קטן לא תמיד מבין מה שאומרים לו, אבל כאשר הוא גדל הוא כבר מוכן לתפיסת והבנת המידע הזה.

"מכה בשיניים" מסמלת, שהאדם "לועס" בצורה לא נכונה, כלומר לא מעבד נכון את המידע בכיוון בירור הפוך, כאשר הוא מברר הכול למען עצמו.

ישנם אנשים חכמים מאוד אבל הם הופכים הכול למען עצמם, כך עובד השׂכל שלהם. בסופו של דבר, כעבור הרבה שנים זה מסתבר כטעות, אבל בינתיים הם מתחמקים כך שאי אפשר לעשות איתם שום דבר. עוברות חמש עד עשר שנים, עד שהם בהדרגה מתחילים להבין איך לעשות בירורים בצורה נכונה.

לכן "להכות בשיניים", זה אומר לבטל בנו את האפשרות של בירור לא נכון של "אור החכמה".

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 07.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בין המוח והלב
היכרות עם העולם החדש
שושנה בין החוחים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest